کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون
تزیین دکوراسیون اتاق خواب از اساسی ترین نقاط در طراحی دکوراسیون داخلی
منزل است و استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب بسیار تاثیرگذار
است. اتاق خواب یکی از مهمترین و اصلیترین بخشهای هر خانه است که باید بیشترین
دقت و خلاقیت در دکوراسیون آن صورت گیرد. این امر به ویژه زمانی اهمیت خود را نشان
میدهد که به این نکته توجه کنیم که اولا همه ما به طور متوسط یک سوم از عمر خود را
در خواب به سر میبریم و در وهله بعد خواب و محیطی که انسان ساعات استراحت خود را
در آن سپری میکند ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد. به این ترتیب این هفته تلاش
میکنیم مهمترین اصولی را که برای طراحی و چیدمان دکور یک اتاق خواب ایده آل
میتوان مورد استفاده قرار داد ارائه کنیم. اولین نکتهای که در ارتباط با دکور
اتاق خواب باید به آن توجه داشت این است که چگونه میتوان این فضا را به محیطی
آرامش بخش تبدیل کرد.
آرامش و تولید آن در اتاق خواب مهمترین عاملی است که در دکور این بخش از خانه باید محور قرار بگیرد. عوامل ایجاد آرامش در اتاق خواب را با در نظر گرفتن نرم سلیقهای و با تکیه بر اصول روانشناسی میتوان به شرح زیر طبقهبندی کرد. البته کاربرد این اصول بستگی مستقیمی به متراژ اتاق خواب شما دارد. اما در صورتی که اتاق خوابتان کوچک است و نمیتوانید تمام این اصول را در آن پیاده کنید نگران نباشید. در ادامه مطالب نکاتی کاربردی در خصوص دکور اتاق خوابهای کوچک نیز ارائه میشود. اما مهمترین اصول کاربردی برای تولید آرامش با استفاده از دکوراسیون در اتاق خواب را میتوان به شرح زیر طبقهبندی کرد:
لوستر و آباژورهای شیک و متفاوت در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما غوغا می کنند. بهتر است برای تزیین اتاق خواب تان یکی از این لوستر های زیبا را که با سبک دکوراسیونی اتاق خواب شما ست است را تهیه کنید ولی قطعا جای این لوستر ها درست بالای تخت خواب نیست.
نحوه جانمایی وسایل در اتاق خواب اولین شرط اساسی برای یک دکور اصولی است. در این میان اینکه تخت خواب در کجای اتاق قرار میگیرد از سایر وسایل اهمیت بیشتری دارد. اگر اتاق خواب دارای پنجره است به توصیه روان شناسان بهتر است تخت خواب به گونهای قرار بگیرد که در سمت راست پنجره باشد تا هنگام بیدار شدن انرژی مثبت فضای بیرون به شما منتقل شود.
برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان یک کنسول دکوری زیبا تهیه کنید، کنسولی متفاوت تر از میز لوازم آرایشتان. آن وقت می توانید قدرت خیره کنندگی و معجزه این وسیله دکوری را ببینید. آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند.
شاید هم دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان فقط دو تابلو زیبا اما تاثیر گذار کم
داشته باشد. راجع به گذاشتن چند تابلو زیبا در اتاق خواب تان فکر
کنید.
طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های
زیبایی
استفاده از ماسک های زیبایی مختلف تاثیر زیادی در حفظ طراوت ،شادابی و زیبایی پوست صورت دارد. طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی افزایش می یابد. در زیر به چند ماسک زیبایی مفید اشاره کرده ایم:
ماسک سیب یک سیب را پوست بکنید و آن را نصف کنید و یک نیمه آن را خرد کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت و گردن بمالید، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهید. ماساژ را از پایین گردن شروع کنید و به طرف بالا بیایید. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهید. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید تا جریان خون پوست بیشتر شود. حال کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و پس از بیست دقیقه آن را بشویید.این ماسک باعث جلوگیری و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقویت پوست می شود.
ماسک آلوی قرمز هفت یا هشت عدد آلوی قرمز تهیه کنید و هسته های آنها را خارج کنید. سپس آنها را با افزودن ده قطره روغن بادام کاملاً با یکدیگر مخلوط کنید تا به صورت یک ماده خمیری درآید. آنگاه این مخلوط را به مدت بیست دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس با آب بشویید. این ماسک به ویژه در کسانی که منافذ پوستی آنها مثلاً در پوست بینی، باز و زشت منظره شده مؤثر است و پوست را زیبا می کند.استفاده از این ماسک را به افرادی که پوست چرب دارند توصیه می کنیم.
ماسک خیار یک یا دو خیار را رنده کنید و به صورت ماسک بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بیست دقیقه بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک نمایید.ماسک خیار تأثیر زیادی در ایجاد طراوت و شادابی و لطافت پوست دارد.
ماسک زرده تخم مرغ به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تأمین می کند. برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ کافی است یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطره روغن بادام یا زیتون یا آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.
ماسک آناناس جهت جوانسازی پوست
آناناس تازه دو تا سه برش
روغن زیتون فوق بکر 3 قاشق غذاخوری
عسل یک قاشق غذاخوری
مواد فوق را بخوبی با هم مخلوط نموده تا مایع نرم ویکدستی حاصل شود.سپس آن را به آرامی باکمک انگشتان خود روی پوست تمیز شسته شده و گردن خود بمالید. اکنون به آرامی دراز کشیده و بمدت 15 دقیقه اجازه دهید تا ماسک اثر خود را بر روی پوست بگذارد.
سپس صورت خود را به آرامی با آب ولرم شسته و در صورت دلخواه با یک نرم کننده مرطوب به آرامی پوست خود را ماساژ دهید.
ماسک جهت رفع چین و چروک
ماسک آناناسی که از مخلوط آب آناناس و دو قاشق غذاخوری پودر بادام شیرین تهیه
شده باشد، سبب پاکسازی پوست صورت، رفع چین و چروک و شفافیت پوست میشود. برای
تاثیرگذاری این ماسک بر روی پوست کافی است بگذارید ماسک فوق به مدت 15دقیقه بر روی
پوست مانده و سپس با آب ولرم آن را شستشو دهید. اگر آب آناناس را به مدت 10 دقیقه
بر روی پوست ماساژ دهید سبب تقویت عضلات پوست صورت و رفع خستگی آن
میشود.
شناخت راه های دوره آموزش سئو بصورت اینترنتی
برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.
مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.
اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .
اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟
اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟
اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟
بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.
این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .
فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .
نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.
پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.
هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.
در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.
این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.
آشنایی با مدرس
محسن کریمی محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.
اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.
سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.
برخی از فعالیتهای مدرس
مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)
مدیر عامل شرکت ایفا نت
مدیر مجموعه سایتهای منتو
مدیر اولین مرکز مشاوره سئو
مدیر سئو موسسه پارسه
مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ
مدیر سئو irananbookstore سوئد
مدیر سئو jamco ترکیه
و...
سرفصل ها بصورت خلاصه
فهرست دوره
هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .
قیمت دوره سئو
آیا هزینه دوره ها بالاست ؟
خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
افتخاری دیگر ...
امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور
برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز
پشتیبانی
تصاویری از مجموعه و کلاسها
مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان
برای مشاهده موسسه و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک
کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.
یا
فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .
چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟
پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر
با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .
اگر مباحث سئو را دنبال کرده باشید حتما واژه ctr برایتان آشناست .
اول به این می پردازم که سی تی آر در حالت کلی به چه معناست بعد سراغ این مساله
میرویم که ctr در گوگل چه معنایی دارد. خب پس با ما باشید.
سیتیار CTR
چیست؟
سیتیار ( به انگلیسی CTR ) در بخش تبلیغات یکی از راههای اندازهگیری (میزان)
موفقیت یک تبلیغ آنلاین برای یک وب سایت خاص و همچنین تعداد کلیک کاربران برروی یک
لینک خاص است.
هدف از سیتیار ( CTR )
هدف از CTR دریافت واکنش اولیه بازدید کنندگان وب سایت است. مردم به طور معمول به یک سایت برای (با هدف) مشاهده تبلیغات مراجعه نمی کنند ، همانطور که مردم به ندرت تلویزیون را با هدف دیدن تبلیغات مشاهده می کنند. بازاریابان می خواهند از واکنش بازدید کننده سایت مطلع باشند. باتوجه به فناوری حال حاضر، تقریبا غیرممکن است که به طور کامل از واکنش احساسی ( حسی که بازدیدکننده ) به سایت دارد و همچنین اثر سایت بر نام تجاری شرکت مطلع شد.یکی از راههای بدست آوردن این اطلاعات محاسبه سیتیار CTR است.سیتیار CTR اقدامی است برای محاسبه نسبت بازدید کنندههایی تبلیغ را مشاهده کردن به بازدیدکنندههایی که بعد از دیدن آن تبلیغ به صفحه دیگری هدایت شدهاند که در آن شاید یک آیتم برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول و یا خدمات باشد.
نکات طلایی سئو سیتیار CTR اقدامی است برای محاسبه نسبت بازدید
کنندههایی تبلیغ را مشاهده کردن به بازدیدکنندههایی که بعد از دیدن آن تبلیغ به
صفحه دیگری هدایت شدهاند.
فرمول محاسبه سیتیار
سیتیار تعداد دفعات کلیک بر روی تبلیغات تقسیم بر کل دفعات دیده شده: سیتیار = تعداد مشاهده ÷ تعداد کلیک . سیتیار تبلیغات آنلاین سیتیار تبلیغات ، یک فاکتور ارزش بندی تعداد کلیک روی تبلیغات تقسیم بر تعداد دفعات دیده شدن تبلیغ بیان شده و بیشتر اوقات مقدار سیتیار بر حسب درصد اعلام می شود.برای مثال ، اگر یک بنر تبلیغاتی ۱۰۰ بار دیده شده باشد و فقط یکبار روی آن کلیک شده است، پس سیتیار این تبلیغ یک درصد هست.
CTR,سی تی آر,فرمول محاسبه سی تی آر
سیتیار بنرهای تبلیغاتی
سیتیار بنرهای تبلیغاتی درطول زمان کاهش می یابد.وقتی یک بنر تبلیغاتی به نمایش در میآید، غیر طبیعی نیست اگر سیتیار آن بیشتر از ۵ درصد باشد.بعد از مدتی این میزان کاهش یافته و بطور میانگین به ۰.۳ یا ۰.۲ درصد میرسد.در اکثر موارد، ۲ درصد CTR یک مقدار موفقیت آمیز محسوب میشود، هر چند مقدار دقیق سیتیار موفق مورد بحث هست و هنوز مقدار دقیقی تعیین نشده است و نسبت به شرایط متفاوت خواهد بود.مقدار میانگین سیتیار ۳ درصد در سال ۱۹۹۰ به مقدار ۰.۴-۲.۴ درصد در سال ۲۰۰۲ کاهش یافته است.
تبلیغات به طور معمول برای دریافت درصد بالاتر سیتیار هستند، اما داشتن تعداد کلیک بالا اما تعداد کم فروش محصول یک تبلیغ نامطلوب است.اما با انتخاب سایتهای تبلیغاتی مناسب با نزدیکی موضوع خوب، (به عنوان مثال، مجله فیلم برای تبلیغات فیلم) همان بنر می تواند سیتیار بالاتر و مطلوبتری را ایجاد کند. هر چند آگهی های شخصی ، در فرمت های غیرمعمول و غیر استاندارد و مزاحم نرخ سیتیار بیشتری نسبت به از بنرهای استاندارد دارند، اما اغلب بینندگان از مشاهده آنها اجتناب می کنند(پنجره را می بندند).
نکات طلایی سئو در حقیقت ctr در گوگل با عنوان انگلیسی click
through rate را می توان کلیک از طریق رتبه معنی کرد .
سیتیار ایمیل
سیتیار ایمیل به تعداد گیرندگان ایمیل که بر روی یک یا چند لینک کلیک خواهند
کرد و به سایت ، بلاگ یا دیگر مقصدها هدایت میشوند گفته می شود.به طور سادهتر،
ایمیل سیتیار به تعداد کلیک گفته میشود که توسط ایمیل ایجاد میشود. ایمیل
سیتیار، به صورت درصد بیان میشود و حاصل تقسیم تعداد کلیکها تقسیم بر تعداد
ایمیلهای (از پیش مشخص شده) ارسال شده (و توسط گیرنده دریافت شده )است.
ctr در
گوگل :
ctr در گوگل را ممکن است بیشتر در گوگل ادوردز شنیده باشید . اما در سئو هم کاربرد دارد.فرض کنید شما سایتی در مورد دکوراسیون دارید وقتی این کلمه سرچ می شود شما در نتایج گوگل دیده می شوید حال کاربر ممکن است روی سایت شما کلیک کند یا روی یک سایت دیگر . اگر در هر صد بار نمایش سایت شما در نتایج گوگل روی سایت شما یک بار کلیک شود ctr سایت شما 1درصد محاسبه می شود .
نکات طلایی سئو هرچقدر ctr شما در کلمه کلیدی مورد نظرتان بالاتر برود رتبه شما هم در آن کلمات کلیدی بهبود می یابد .
در ادامه مقاله میخواهم به این مساله بپردازم که راه های افزایش ctr چیست و چگونه از این راه رتبه گوگل خودمان را افزایش دهیم .
خب اگر خیلی خوب در مورد ctr نمی دانید اول مقاله ctr چیست را بخوانید.
نوشتن بهترین عنوان :
سعی کنید عنوان را طوری بنویسید که علاوه بر اینکه کلمه کلیدی شما را با شکل های مختلف آن در بر می گیرد باعث تحریک خواننده برای کلیک روی آن هم بشود.فرض کنید شما سرچ می کنید سی تی آر و این مقاله ای که دارید می خوانید در گوگل پیدا میشود . عنوان مقاله این است : 6 روش برای بالا بردن ctr - سی تی آر . خب در این عنوان هم کلمه کلیدی به شکل های مختلف آن (در اینجا هم فارسی و هم انگلیسی ) آمده و هم نوشته 6 روش بالا بردن که کاربر را ترغیب به خواندن مقاله می کند.
سی تی آر,CTR,نرخ بازدید
استفاده از ابزار ای نمایشی در نتایج :
این ابزارها امکاناتی است که گوگل برای دیده شدن در اختیار شما قرارداده . مثل نمایش عکس نویسنده مطلب در کنار مطلب (که البته گوگل آن را غیرفعال کرده) یا مثل نمایش ستاره در زیر نتایج .
اسپم ننویسید :
اگر محتوای بی کیفیت و اسپم تولید کنید کاربران باهوش متوجه می شوند که سایت شما اسپم است و روی سایت شما کلیک نمی کنند .و جدیدا هم ابزارهایی توسط مرورگرها برای شناسایی سایتهای غیر مفید آمده مثلا در موزیلا ابزاری است که کاربران می توانند سایتهایی که اسپم هستند علامت گذاری کنند و سایت شما وقتی برای افرادی که این افزونه را دارند باز میشود و دیگران آن را اسپم کردند برای آن افراد میزان اسپم بودن یا غیرمفید بودن نمایش داده می شود.از سوی دیگر استفادهاز مطالب اسپم باعث میشود سایت شما شامل جریمه گوگل شود.
این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم : همه چیز در مورد جریمه گوگل, پنالتی,سندباکس,بلک لیست و افت رتبه
کپی نکنید :
وقتی یک شخص مثلا دنبال این است که در مورد ctr تحقیق کند و می بیند نتیجه اول گوگل نوشته روش هایی برای بالا بردن ctr و بقیه عنوان ها همین هستند و توضیحات گوگل زیر نتیجه هم برای همه یکی است شخص فقط یکی از سایت ها را باز می کند. اما اگر یک سایت باشد که نتیجه دهم و آخر صفحه اول باشد و عنوان و توضیحات آن با بقیه متفاوت باشد کاربر روی آن هم کلیک می کند و این تاثیر مقاله دسته اول در ctr را نشان می دهد.
مطالب مفیدتر و کارآمدتر بنویسید :
قبل از اینکه یک مطلب را بنویسید اول بررسی کنید ببینید این مطلب چقدر متقاضی دارد این کار را می توانید از طریق گوگل پلنر ادوردز انجام دهید.سپس بررسی کنید ببینید آیا مطلب مفیدی در این مورد هست اگر شما فقط در مورد یک وضوع مطلب نوشته باشید بیشترین کلیک را دارید یا اگر از بین مطالب شما بهترین را نوشته باشید بازهم شما بیشترین بازدید را دارید .
مطالب مرتبط با حوزه کاری و تخصصی خودتان را بنویسید :
من خودم شخصا اگر دنبال مقاله ای در مورد طراحی سایت باشم سایتی که مربوط به آشپزی است و این مطلب را نوشته حتی اگر مطلبش خوب باشد باز نمی کنم .وقتی کاربر می خواهد در مورد ctr بداند دوست دارد مطلب را از یک سایت متخصص سئو بخواند چون اینطوری به صحت و درستی مطلب اعتماد بیشتری دارد.
شرکت ایفانت با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .
برای توضیح click here رجوع کنید