طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

چندین نکته با اهمیت در گزینش رنگ در طراحی وب سایت



مقاله از : مرکز طراحی سایت ارزان

چند مورد مهم موقع گزینش رنگ در طراحی وب سایت
رنگها معمولا در ۱۰ ثانیه  ابتدایی تاثیر خیلی زیادی در احساسات مخاطبان بر جای میگذارند، پس انتخاب رنگ در طراحی سایت اهمیت  فراوانی دارد.
اثر رنگ می تواند کاربر وب سایت را  علاقه مند به خریدن جنس و حتی منجر به کم کردن  ارزش آن جنس در ذهن کاربر کند.
رنگها در  طراحی سایت  تنها باعث تشدید احساس کاربران در یک موضوع نمی شوند بلکه تاثیر مستقیم در رفتار آنان دارد.
 تاثیرگذاری رنگ در وب سایت ها باید با توجه به فرهنگهای  متفاوت باشد. چراکه هر ملیت و هر حرفه در هر منطقه ای از سلیقه رنگی متفاوتی برخوردار است.
رنگها  همیشه  دربر دارنده پیام هستند هر رنگی که در وب سایت خود به کار برده اید  انتقال دهنده ی هدف  خاصی خواهد بود.




 برخی از تاثیر رنگهای مختلف در احساسات افراد در زیر آورده ایم:
سفید: حامل انرژی است و خستگی را از ذهن  مخاطبان سایت می برد. اشاره دارد به صداقت، تمیزی ، صمیمیت،  آرامش و معاصر بودن دارد. و  مناسب ترین رنگ برای پس زمینه وب سایت هاست.

سیاه:  ایده آل برای رنگ  متون  در زمینه روشن است. اشاره به ظرافت، قوی ، دلیری و  توانایی و باستان بودن چیزی دارد.

رنگ قرمز: رنگی است که بیشترین احساس را در کاربرانبرانگیخته می کند وباعث بالا رفتن هیجان و تنفس در کابران می شود. در اولین  نگاه توجه کاربر را در وب سایت جلب می کند و نشانگر هیجان، سرعت، توانائی و احساسات شدید است.

آبی: نشانگر امنیت ، اعتماد، مسئولیت پذیری، عظمت و  جایگاه و سرماست. در تجارت  تضمین مالی را در کابران  برانگیخته خواهد کرد. و یکی از همه بهترین رنگهاست.

سبز: این رنگ معمولا در وب سایت ها راحت تر به نظر می آید و نماد تندرستی، فراوانی، حاصلخیزی، آزادی و طبیعت و پیشرفت است. در تجارت نمادی از مقام و ثروت است.

قهوای: رنگ کره خاکی است و بسیار در طبیعت دیده می شود.نشان دهنده قدرت مالی و کمک کننده بودن است و از تاثیر گذاری بالای نیز بهره مند است.

خاکستری: در تجارت به معنی سنتی بودن است و نماد کار های علمی، نفوذ و اعتبار و نشانه صمیمیت زیاد است

بنفش: دارای وقار، معنویت، شاهانه رفتار کردن ، عیش و نعمت و از نمادهای اعتبار و نفوذ است. نشانه ی بزرگی و طرفدار هنر و سبکهای هنری در تجارت است.

صورتی: دارای ملایمت خاصی است و نشان دهنده ظرافت ، شیرینی ، زنانگی ، بی گناهی و پرورش کودک وگل می باشد.

نارنجی: نشانه هیجان سرزندگی و شوخی، لذت و خوش گذرانی، علم ، چالاکی و نیرو، تحمل و بلند همتی در میان رنگ هاست.

زرد: رنگ خورشید و باعث افزایش تمرکز و یادگیری است و نشانه ، خوشی، نامردی، ترسوئی و حسادت بوده و برای تاکید نیز به کار می رود .

طلایی: در علم تجارت نشانگر پرستیژ و داشتن قیمت بالاست.

نقره ای: نشان دهنده علمی بودن کار و دارای پرستیژ ویژه و به وب سایت اعتبار می بخشد.

طراحی وب سایت با انتخاب رنگ آمیخته است. زمانی که می خواهید طراحی وب سایت خود را انجام دهید حتما باید به هدف خود بیاندیشید که چه احساسی را می خواهید به کابران انتقال دهید، به پیامی که به صورت بصری از طریق رنگها منتقل می کنید دقت کنید که تا چه اندازه تاثیر آن رنگ بر ذهنیت کاربر می تواند موثر باشد ، بعد رنگ سایت خود را انتخاب کنید.

آماده کردن یک برنامه جهت گسترش کسب و کار آنلاین



آماده کردن یک برنامه جهت توسعه کسب و کار آنلاین

برای موفقیت در کسب و کار آنلاین مراحل زیر را دنبال کنید

آماده سازی محصول و خدمات قابل ارائه
طراحی یک وب سایت حرفه ای برای ارائه ی این خدمات

نکته :

شما میتوانید برای ساخت به وب سایت خود به مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت مراجعه نمایید.

همچنین در اراک به مرکز طراحی سایت در اراک ما مراجعه کنید.

در برنامه تجارت الکترونیکی خود تمامی مراحل فوق را می بایست کامل اجرا کنید چرا که هر کدام نقش مهمی را بازی می کنند و عدم اجرای هر مرحله درصد موفقیت را کاهش می دهد.

گام یک : ساخت و تولید محصول
اولین قدم تولید یک محصول و یا ارائه یک خدمت است شاید در ظاهر کاری آسان بنظر برسد اما اینگونه نیست. در واقع باید شما محصول یا خدمتی ارائه کنید که متمایز باشد و دیگران کمتر بتوانند این محصول و یا خدمت را ارائه دهند. بسیار مهم است که قبل از ارائه یک محصول و یا خدمت آن را در جامعه نیازسنجی کنید و میزان احتیاج مردم به آن را بسنجید.

مرحله دوم : طراحی وب سایت ویژه
طراحی وب سایت متفاوت و ویژه گام بعدی است. در طراحی سایت خود می بایست طرح گرافیکی زیبا و متناسب با سازمان بر اساس فاز تحلیل، تهیه متون متناسب و حرفه ای، برنامه نویس و خلق یک سامانه پویا برای مدیریت وب سایت و مبتنی بر استانداردهای موتورهای جستجوگر، بهینه سازی سایت بر اساس آخرین تکنیک های موتورهای جستجوگر، معرفی به موتورهای جستجو و تدوین یک استراتژی مدون تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، توجه کامل داشته باشید.

گام سوم : نوشتن یک برنامه استراتژیک بازاریابی اینترنتی
گام آخر تدوین یک استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی اینترنتی است. قطعاً بدون این گام ما در کسب و کار آنلاین توفیقی نخواهیم داشت. در استراتژی کوتاه مدت شما می توانید از تبلیغات کلیکی گوگل، بنرهای تبلیغاتی و کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو و مواردی از این دست اقدام کنید. در استراتژی بلند مدت نیز باید از مواردی از قبیل شرکت در شبکه های اجتماعی  از قبیل فیس بوک، درج مقالات در وب سایت های مختلف و ... استفاده کرد.








شما میتوانید برای ساخت به وب سایت خود به مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت مراجعه نمایید. همچنین در اراک به مرکز طراحی سایت در اراک ما مراجعه کنید.

قوائد پایه جهت ساخت سایت

اصول زیربنایی جهت درست کردن وب سایت


1- تمامی اجزای که در صفحه وجود دارند  باید  دارای هدف مشخصی باشند. اگر شما یک عکس بر روی صفحه دارید و یا یک نوشته و یا یک خط قرار داده اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما به آن علاقه دارید پس این کار غلط می باشد زیرا هدف باید چیزی به جز علاقه شخصی شما باشد .

2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی باشد ، و از سایت شما بیرون برود .

3-  استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از تصاویر  برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار کاربردی است.

4-  استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویری که مناسب نیست کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت بارگذاری آن در مباحث بهینه سازی سایت.

5- استفاده از امکانات بصری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و.. کارکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.

6-   استفاده از رنگ بندی خوب در سایتتان سبب میگردد مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی جذاب تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .

7-  علاقه مندان طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگر پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میگردد جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.