طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

قوانین و اطلاعات مربوط به ویزای کار سوئد

عنوان: قوانین و اطلاعات مربوط به ویزای کار سوئد


این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.

این کارفرماست که مشخص می کند نیاز جهت استخدام فردی از خارج از اتحادیه اروپا / منطقه همکاری اقتصادی اروپا و سوئیس وجود دارد. در این صورت به متقاضی کار یک پیشنهاد کار ارائه می کند. متقاضی کار پس از آن تقاضای اجازه کار ارائه می کند. اداره مهاجرت سوئد تصمیم گیری می کند که دستمزد و دیگر شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته قرار دارد.

 شما می بایست بهنگام استخدام پرسنل جدید امکان تقاضای آن را در اختیار افراد ساکن سوئد، دیگر کشورهای اتحادیه اروپا/منطقه همکاری اقتصادی اروپا و سوئیس قرار دهید.آسان ترین راه آگهی دادن شغل مربوطه از طریق اداره کاریابی سوئد است. مشاغل آگهی شده از طریق اداره کاریابی بصورت اتوماتیک در EURES (بانک شغلی اتحادیه اروپا) نیز آگهی می شوند.کارفرمایان می توانند پس از تماس با اداره کاریابی شغل مربوطه را براحتی از طریق خدمات “آگهی مستقیم” این اداره بر روی اینترنت آگهی نمایند. اداره کاریابی همچننی می تواند جهت یافتن نیروی کار از کشورهای اتحادیه اروپا/منطقه همکاری اقتصادی اروپا و سوئیس نیز به کارفرما کمک کند. اطلاعات بیشتر در این زمینه در وب سایت اداره کاریابی سوئد در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کارفرما باید به اداره مهاجرت نشان دهد که نیاز به نیروی کار را آگهی نموده است. به این صورت که در پیشنهاد استخدامی که ارائه می کند درج کند که مراتب نیاز به نیروی کار در چه تاریخی و در کجا آگهی شده است و شماره رفرنس مربوط به آگهی را که همزمان با انتشار آگهی به او داده می شود را نیز اعلام نماید.قدم دوم: چگونگی تنظیم یک پیشنهاد کاری

کارفرما باید فرم 232011 اداره مهاجرت جهت ارائه یک پیشنهاد کاری را تکمیل کند. چنانچه پیشنهاد کاری مربوط به چند نفر با وظایف و شرایط شغلی مشابه باشد می بایست از فرم “لیست اسامی” شماره 2340 11 اداره مهاجرت استفاده کرده و آن را ضمیمه فرم پیشنهاد کاری نماید.

اطلاعات مربوط به شرایط استخدامی در تصمیم گیری اداره مهاجرت از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیار مهم است که این فرم بصورت کامل و صحیح تکمیل شود. شغل ارائه شده توسط کارفرما باید با کد مخصوص هر شغل که لیست آن تحت عنوان لیست SSYK در وب سایت مرکز آمار سوئد در دسترس است مشخص گردد. کد SSYK مربوط به شغلی که ارائه می کند به هنگام آگهی کردن آن توسط اداره کاریابی سوئد نیز در اختیار کارفرما قرار داده خواهد شد.

قدم سوم: درخواست نظر اتحادیه صنفی مربوطه

اتحادیه صنفی مربوطه می بایست در مورد عادلانه بودن شرایط استخدامی که کارفرما به متقاضی ارائه می کند نظر بدهد. شرایط دستمزد، بیمه و دیگر شرایط استخدامی باید همطراز با شرایط قراردادهای گروهی صنفی سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد.

چنانچه کارفرما دارای قراردادهای گروهی با یک اتحادیه صنفی است که امور مربوط به آن شغل را سازماندهی می کند آن اتحادیه می بایست در رابطه با شرایط استخدامی نظر بدهد. اگر فاقد قرارداد گروهی با یک اتحادیه صنفی است یک اتحادیه صنفی مربوط به شغل و رشته مربوطه باید در رابطه با آن نظر بدهد.

چنانچه خود کارفرما نظر اتحادیه صنفی مربوطه را تهیه کرده و در اختیار اداره مهاجرت قرار دهد کمک زیادی به سرعت بخشیدن به روند پرونده کرده است. برای اینکار می تواند فرم پیشنهاد کاری خود را به اتحادیه صنفی مربوطه ارسال کند تا اتحادیه صنفی مربوطه پس از تکمیل بخشهای مورد نیاز و اعلام نظر خود آن را به او برگشت دهد.

 قدم چهارم: کارفرما پیشنهاد کاری را برای متقاضی کار ارسال کند_پیشنهاد کاری به متقاضی کار ارسال می شود که آن را ضمیمه دیگر مدارک خود می نماید. این بسیار مهم است که تقاضا تکمیل و همه مدارک مورد نیاز ضمیمه شده باشد.

 کارفرمایی که مایل به استخدام فردی است که در یکی از دانشگاه های سوئد مشغول به تحصیل است:دانشجویی که در سوئد کار نیز می کند و یا در سوئد پیشنهاد کاری دریافت کرده است می تواند بدون نیاز به ترک سوئد تقاضای کار و اقامت ارائه نماید. دانشجو برای برای دریافت اجازه کار می بایست:

– دارای اقامت معتبر تحصیلی باشد

– حداقل 30 پوئن دانشگاهی را گذرانده و یا حداقل یک ترم در دوره های تحقیقی مشغول به تحصیل بوده باشد

تقاضای کار باید قبل از اتمام مدت اقامت تحصیلی دانشجو ارائه شود. اگر این شرایط احراز شده باشد اداره مهاجرت تقاضای اقامت و کار را بر اساس قوانین درج شده در بالا مورد بررسی قرار خواهد داد.

حق شکایت

یک دانشجو در صورتی می تواند از یک تصمیم مربوط به اجازه کار و اقامت به مرجع بالاتر شکایت نماید که همزمان حکم ممنوعیت ورود و یا اخراج از کشور دریافت کرده باشد.

 
اگر مایل به استخدام فردی هستید که جهت ملاقات شما یا کارفرمای دیگری به سوئد آمده است:

اگر فردی جهت ملاقات با یک کارفرما به سوئد سفر کرده باشد، برای مثال جهت حضور در یک مصاحبه کاری، وی می تواند تقاضای اجازه کار و اقامت خود را پس از ورود به سوئد ارائه کند. تقاضا برای اینکه مورد موافقت قرار بگیرد می بایست در زمان اعتبار ویزای فرد تسلیم گردد. همچنین می بایست دلایل ویژه ای جهت شروع بی درنگ کار وجود داشته باشد. شغل ارائه شده می بایست همچنین در لیست مشاغل مورد نیازی که در نزد اداره مهاجرت موجود است قرار داشته باشد. این لیست بر روی وب سایت اداره مهاجرت سوئد قرار خواهد گرفت. همچنین می بایست نشان داده شود که کارفرما در صورتیکه متقاضی کار مجبور به ترک سوئد شود جهت اداره امور تشکیلات خود دچار مشکل خواهد شد. اگر این شرایط احراز شده باشد اداره مهاجرت تقاضای اقامت و کار را بر اساس قوانین درج شده در بالا مورد بررسی قرار خواهد داد.

حق شکایت

تصمیم مخالفت با درخواست اجازه کار قابل شکایت به مرجع بالاتری نیست مگر اینکه متقاضی همزمان حکم ممنوعیت ورود و یا اخراج از کشور دریافت کرده باشد.

 
چنانچه کارفرمای یک متقاضی پناهندگی هستید:

چنانچه شما مبادرت به استخدام یک متقاضی پناهندگی نمایید وی می بایست دارای مدرکی بنام AT-UND مبنی بر عدم نیاز به دارا بودن اجازه کار است. معنی چنین اجازه ای این است که متقاضی پناهدنگی مجاز است تا بدون نیاز به دارا بودن اجازه کار در سوئد به کار مشغول شود. برای اینکه بدانید یک متقاضی پناهدنگی دارای مدرک AT-UND می باشد می توانید به پشت کارت شناسایی موسوم به “ال ام آ” که همه متقاضیان پناهندگی دارای آن هستند نگاه کنید. چنانچه در بخش 7 کارت “ال ام آ” کلمه AT-UND درج شده باشد متقاضی پناهندگی جهت اشتغال به کار در سوئد نیازی به اجازه کار ندارد. AT-UND بصورت معمول تا زمانی که متقاضی کشور را ترک نکرده و یا اجاره کار و اقامت بگیرد دارای اعتبار است.

چنانچه شما یک متقاضی پناهندگی را استخدام کنید موظف هستید که مراتب آن را کتبا به اداره مهاجرت گزارش کنید. گزارش را به شعبه ای از اداره مهاجرت ارسال کنید که متقاضی پناهندگی در آن ثبت شده است. شما همچنین موظف هستید که پس از پایان مدت استخدام، مراتب آن را به اطلاع اداره مهاجرت سوئد برسانید. اطلاعات بیشتر و فرم های مورد نیاز در این زمینه از روز 15 دسامبر 2008 بر روی وب سایت اداره مهاجرت سوئد در دسترس قرار گرفته است.

اگر متقاضی پناهندگی به تقاضای پناهندگی خود پاسخ منفی دریافت کرده و این تصمیم قوت اجرایی پیدا کرده باشد وی می تواند در سوئد تقاضای اجازه کار و اقامت نماید. چنین تقاضایی می بایست در مدت حداکثر دو هفته پس از قوت اجرایی پیدا نمودن تصمیم ارائه شود. متقاضی پناهندگی به منظور گرفتن اقامت می بایست همچنین:

– از شش ماه قبل مشغول به کار بوده باشد و از زمان تسلیم تقاضا تا یکسال دیگر نیز قادر به ادامه کار باشد– بتواند از طریق آن کار مخارج زندگی خود را تامین کند– دارای گذرنامه ای باشد که تا پایان زمان مجوز کاری دارای اعتبار باشد

توضیح: یک تصمیم زمانی قوت اجرایی پیدا می کند که مدت سه هفته از زمانی که متقاضی پناهندگی از تصمیم اداره مهاجرت و یا دادگاه اطلاع حاصل نموده گذشته باشد. تصمیم دادگاه عالی مهاجرتی بلادرنگ دارای قوت اجرایی است. اگر یک متقاضی پناهندگی از تصمیم اتخاذ شده اعلام رضایت نماید نیز آن تصمیم بلادرنگ قوت اجرایی خواهد یافت.

دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

انواع مدل آباژور جدید و زیبا برای داشتن منزلی رویایی

عنوان: طراحی آباژور فوق العاده شیک برای داشتن منزلی رویایی

انواع آباژور,خرید آباژور,مدل های جدید آباژوریک آباژور شیک و زیبا اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد. تاثیر آباژور به لحاظ زیبایی ظاهری خود آباژور و نورپردازی آن بسیار زیاد است. از این رو باید در خرید آباژور نهایت دقت را داشت. انواع آباژور از آباژور چوبی با طرح های سنتی و زیبا گرفته تا آباژور فلزی و ظریف در بازار موجود است. شما می توانید بر اساس دیزاین و طراحی اتاق خواب از میان انواع مختلف آباژور یک انتخاب مناسب داشته باشید و در نهایت اقدام به خرید نمایید. همچنین امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی می توانید مدل های مختلف آباژور را در این فروشگاه ها مشاهده نمایید و خرید اینترنتی آباژور را تجربه کنید.

 گاهی اوقات به خصوص در حوزه های کاری هنری نیاز به برش دقیق و پیچیده چوب است که چنین کاری با ابزارهای سنتی و متعارف مقدور نیست. در این گونه موارد می توان از دستگاه برش لیزری استفاده نمود.مدل آباژور که در زیر می بینید توسط تیم Pranaya Design طراحی شده است.آباژورهای فوق العاده ای که در شب سایه هایی زیبا و فریبنده از پیچش گیاهان ودرختان و اشکال هندسی بازیگوش را روی دیوار ایجاد می کنند.

مدل آباژور زیبا

تیم طراحی و ساخت این آباژورهای زیبا ساخت کشور چک ،متشکل از دو گروه است که در آن Josipa سرپرست تیم ایده پردازی وطراحی و Jirka سرپرست تیم ساخت آنها به کمک دانش وبرش لیزری است.

مدل آباژور زیبا

بعد از شکل گیری طرح ها بصورت دیجیتالی ، برش لیزری آنها روی چوب توسط دستگاهای پیشرفته انجام می شود ودر پایان کار قطعات لیزر شده رنگ آمیزی و توسط چسب به یکدیگر متصل شده و لاک الکل زده می شوندو نتیجه کارآباژورهای زیبایی است که تصاویر آن را می بینید. این آباژورهای زیبا و فریبنده در دوسری ، درخت زندگی و اشکال هندسی تولید شده اند.

آباژور متفاوت

با خرید آباژور زیبا و متفاوت می توانید به راحتی فضای بسیار زیبایی در محیط خانه و به طور خاص اتاق خواب خود بدهید. طرح ها و مدل های مختلف این آباژور می تواند به عنوان آباژور اتاق خواب شما به کار آید.

مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور

منبع: انواع مدل آباژور جدید و زیبا

۷ عادت برای پیشگیری از حمله ی قلبی

عنوان: پیامی که مریلا زارعی به جایزه فرهادی داد

کلسترول بالا باعث بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود

درست است که همه‌ی حملات قلبی قابل‌پیشگیری نیستند. با این وجود با برخی عادات سالم در زندگی می‌توان تا حد زیادی از فاکتورهای خطرساز پیشگیری کرد. پایین آوردن فشارخون
فشارخون به فشار بالای خون شدید می‌گویند. این مشکل خطر سکته و بیماری‌های قلبی و عروقی را زیاد می‌کند. اولین گام موثر در مدیریت فشارخون کنترل منظم آن است. درمان‌های لازم برای فشارخون بالا شامل رژیم غذایی کم نمک، مدیریت وزن، ورزش منظم و کنترل استرس می‌باشد.کنترل بیماری‌های قلبی
بیماری‌های قلبی ممکن است در زمان تولد وجود داشته و یا بعدها در زندگی با سابقه‌ی ارثی ایجاد شود. این مشکلات می‌توانند نتیجه‌ی وراثت، چاقی، دیابت و یا کلسترول بالا باشند. بیماری‌های قلبی می‌توانند شامل بیماری‌های عروق کرونر، بیماری رگ‌های خونی حامی قلب، مشکلات دریچه‌ی قلب، بیماری‌های ماهیچه‌ی قلب، بزرگ شدن قلب و یا ضربان قلب نامنظم باشند. راه‌های موثر بسیاری برای مدیریت بیماری‌های قلبی وجود دارد که بستگی به علت بیماری دارند.در مورد مسئله‌ی وراثت بهترین راه داشتن چک آپ های منظم نزد پزشک است.

کنترل کلسترول بالا
کلسترول بالا باعث بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود. این مشکل اغلب نتیجه‌ی یک رژیم غذایی با چربی‌های ناسالم زیاد است. پایین آمدن کلسترول نیاز به یک رژیم غذایی با چربی متعادل، ورزش و گاهی مدیتیشن دارد.

کنترل دیابت
دیابت اختلالی در سوخت و ساز قند خون است. این بیماری ممکن است در زمان تولد بوده و یا بعدها ایجاد شود. افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ باید مرتباً سطح قند خون خود را چک کرده و اغلب انسولین تزریق کنند. بیماران دیابت نوع۲ نیاز به کنترل رژیم غذایی، کنترل وزن و گاهی مدیتیشن بری حفظ سطح قند نرمال خون دارند.

 کنترل چاقی
چاقی فاکتور خطرناکی برای سکته است. این مشکل می‌تواند باعث کلسترول بالا و بیماری‌های عروقی شود. اغلب چاقی با ورزش و رژیم غذایی مدیریت می‌شود. گاهی مکمل‌های کاهش وزن یا جراحی برای کاهش وزن برای افرادی پیشنهاد می‌شود که نمی‌توانند با تغذیه و ورزش از وزن خود بکاهند. ژنتیک نیز نقش موثری در چاقی دارد و برخی افراد استعداد بیشتری داشته و کاهش وزن برایشان سخت تر است.

 ترک سیگار
سیگار عامل بیماری‌های قلبی و عروقی و فشارخون بالاست. ترک سیگار ممکن است سخت باشد. راه‌های مختلف مانند مشاوره، گروه‌های ترک سیگار، الگوهای مصرف نیکوتین، کنترل رفتار و برنامه‌های ترک سیگار می‌توانند به شما کمک کنند. بسیاری از اثرات مضر سیگار پس از مدتی از ترک آن رفع می‌شوند.

 مدیریت استرس
استرس می‌تواند با افزایش خطر فشارخون، بیماری‌های قلبی و عروقی باعث بالا رفتن خطر سکته شود. مدیریت حالات روحی، استرس و نگرانی شامل تلاشی سخت برای کنترل بر واکنش‌های رفتاری و احساسی است. برای کنترل بهینه‌ی استرس نیاز به تلاشی درازمدت است. درباره‌ی روش‌های کنترل استرس و بالا بردن میزان آرامش بیشتر تحقیق کنید.

خانم ها چه مردهایی را می پسندند!!!

عنوان: احتمال طلاق «آنجلینا جولی» و «برد پیت»!

جلوی پیرشدن را نمیتوان گرفت ولی میتوان دیرتر پیرشد.چگونه دیرتر پیر شویم؟ اگر بدنبال یافتن پاسخ این سوال هستید پس باید از ارتکاب این 10 اشتباه روزانه جلوگیری کنید.پیری اجتناب‌ناپذیر است. از آنجایی‌که به‌هر صورت رخ خواهد داد، پس چرا باشکوهش نکنیم؟ زندگی نتیجه یک سری انتخابات است. تمام عادات خوب و بد شما تعیین کننده کیفیت زندگی‌تان هستند. با تغییر سبک زندگی، جوانی‌تان را درهر سنی که هستید درخشان و باطراوت نگه دارید.

چند عادت که زودتر پیرتان می‌کنند:

1.تسلیم اشتها و هوس شدن: هرازگاهی خوردن چیزی که هوسش را کرده‌اید کاملا طبیعی است. اما مهم است که مطمئن باشید چنین رفتارهایی تبدیل به عادت نشوند.شیرینی‌ها اغلب حاوی شیرین‌کننده‌های بسیارفرآوری شده هستند. گفته می‌شود که برانگیزاننده فرایندی به‌نام دگرگونی‌های سیتوپلاسمی هستند که موجب التهاب می‌گردند. مصرف زیاد قند منجر به بیماری‌های چون دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان می‌شود.

قند همیشه موجب پیری جسمی می‌شود چون قابلیت گلیکوزیله کردن دارد و باعث پف کردن پوست، ظاهری خسته و تسریع شروع چین و چروک می‌گردد.
از نظر هیجانی، تسلیم اشتها شدن اغلب موجب احساس ازدست دادن کنترل و بی‌اعتمادی به خود می‌گردد.

   2. کم‌خوابی مزمن: کم خوابی مزمنبزرگسالان باید ۷ تا ۹ ساعت هر شب درخواب باشند. هنگامی که شما در خواب هستید ملاتونین که هورمون خواب است DNA و سلول‌ها را ترمیم می‌کند. هورمون رشد انسان که برای تقویت عضلات و بقای آنها ضروری است هم در طول شب بالاترین میزان فعالیت را دارد.
هرشب کم خوابیدن می‌تواند طول عمرتان را تا اندازه قابل توجهی کوتاه کند. کمبود خواب تاثیرات ناخواسته جسمی و روانی زیادی دارد. تاثیرات یک شب کم‌خوابی حتی می‌تواند به‌زودی روی چهره‌تان دیده شود. کم‌خوابی برای یک دوره طولانی موجب حلقه‌های سیاه پای چشم، گونه‌های فرورفته و پوستی غیرمتعادل می‌شود.
کم‌خوابی می‌تواند به شما در طول روز احساس بی‌حالی و تنبلی بدهد. همچنین تمایل بیشتری به غذاهای پرکالری خواهید داشت تا انفجار انرژی در بدن‌تان رخ دهد. این می‌تواند منجر به چاقی همراه با بهم‌خوردن تعادل میزان قند خون شود.
یشتر بخوانید : چگونه خواب راحت داشته باشیم؟


   3. دوست نداشتن خودتان: بیشتر افراد توجه زیادی به کارهای روزانه‌شان دارند و وقت کافی برای انرژی و شادی‌شان باقی نمی‌گذارند.
هر روز برای خودتان وقت صرف کنید. این کار می‌تواند به‌سادگی خواندن یک کتاب پیش از خواب باشد، یا نوشیدن چای موردعلاقه‌تان در صبح یا ثبت نام در یک کلاس هنری.سرمایه‌گزاری روی خودتان موجب رضایت بیشتر روزمره شده و سلامت کلی‌تان را دربر دارد.

   4. مصرف الکل به‌عنوان حلال مشکلات: مصرف الکل به‌عنوان حلال مشکلاتیک گیلاس شراب قرمز در پایان روز می‌تواند برای سلامت‌تان مفید باشد. اما نوشیدن تمام بطری هیچ خوب نیست. مصرف زیاد الکل، منجر به افزایش التهاب و کاهش متابولیسم می‌شود و همچنین ضعف کبد را دربر خواهد داشت. نوشیدن الکل راهی ساده برای فرار از واقعیت است، اما چیزی را حل نمی‌کند. احساساتی که بررسی نشوند به مرور زمان بدتر خواهند شد و بعدها درقالب مشکلات بزرگ‌تری دوباره ظاهر خواهند گردید.

  5. فراموش کردن بخشش: حفظ بغض و کینه، اتلاف وقت است و به‌جای پیشرفت باید انرژی‌تان را برای عقب‌ نگه‌داشتن خودتان صرف کنید. کینه موجب افزایش فشارخون، استرس، اضطراب، و حتی افسردگی می‌گردد. طلب بخشش نکردن هم همین‌قدر بد و ناخوشایند است: ممکن است احساس گناه، کمبود کنترل، ناامیدی و بی‌علاقه‌گی کنید.
یادتان باشد موضوع فقط بخشیدن دیگران نیست: شما باید خودتان را هم ببخشید. انتظاراتی که برآورده نکردید و آزرده‌تان کرده، باید این آزردگی را ببخشید و از زمانی که صرف جستجویش کرده‌اید فراموش نمایید. بخشش موجب آزادی قلب‌تان خواهد شد.

   6. ضداجتماعی شدن: وقت گذرانی با دوستان، راهی عالی برای کسب آرامش است. آنها می‌توانند در چالش‌های شما چشم‌اندازی متفاوت به شما ارائه دهند و وادارتان کنند دنبال رویاهای‌تان بروید. غرق کار شدن و فراموش کردن خوشی و تفریح، کار راحتی است. کنسل کردن برنامه با دوستان هم عهدشکنی با خودتان است. کسب انرژی و شارژکردن خوتان نباید تحت تاثیر مسئولیت‌های‌تان قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید برای هم جداگانه وقت بگذارید، یک مهمانی شام ترتیب دهید یا گروه دوستان را باهم ترکیب کنید. حفظ دوستی، باعث طول عمر، زندگی شادتر و سلامتی بهتر خواهد شد.

  7. زندگی غرق در مواد شیمیایی: مواد شیمیایی بخشی از زندگی روزمره ما شده‌اند و همه جا هستند: در پودرهای شوینده، اسباب حمام و توالت، مواد ظرفشویی، محصولات پاک‌کننده و مواد خوراکی. کالاهای خانگی رایج، اغلب حاوی سولفات، پارابن‌، و فتالات هستند که با هورمون‌ها ترکیب شده و به ارامی بدن را سمی می‌نمایند. هرچیزی که در تماس با پوست یا غذای شما است، باید عاری از مواد سمی باشد. از محصولات ارگانیک با ترکیبات محدود استفاده کنید. شما باید بتوانید هر عنصری که روی برچسب نام برده شده بشناسید.

 8.  الویت ندادن به رابطه عاشقانه و نزدیک: نزدیک و صمیمی بودن با شریک زندگی‌تان برای سلامتی ضروری است. داشتن تماس جنسی مکرر باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود و واکنش بهتر نسبت به استرس را دربر دارد. بهتر از همه، رابطه‌تان را تحکیم می‌کند. زندگی پرمشغله تاثیر منفی روی این روابط دارد. رابطه جنسی بی‌شائبه اغلب در زوج‌های جاافتاده دیر به دیر رخ می‌دهد. اگر دیدید زندگی جنسی شما رو به افول است، برایش برنامه‌ریزی کنید. بیشتر وقت صرف کردن با همسرتان موجب رضایت بیشتر و میل جنسی قوی‌تر خواهد شد.

    9.ورزش کردن به دلایل نادرست: افرادی که به‌دلیل ترس از چاق شدن ورزش می‌کنند، تفریح و لذتش را از دست می‌دهند! داشتن نگرشی مثبت، کلید عادات سالم ورزشی است. احساس گناه نسبت به وزن منجر به تفکر دورانی می‌شود: زیاد بخور، زیاد ورزش کن، و تکرار!

سالم بودن باید حس خوبی داشته باشد. حرکت دادن بدن اندروفین آزاد می‌کند، هورمون شادی! اگر به سختی ورزش می‌کنید یا نگرشی منفی هنگام تمرینات دارید، احساس لذتی را که لازم است نخواهید داشت.

   10. زیاد جدی بودن: بله البته چیزهایی در زندگی جدی هستند، اما به این معنی نیست که همه چیز باید جدی گرفته شود. خطوط لبخند بهتر از خطوط اخم هستند، پس بخندید! نباید بخواهید که روی همه چیز در زندگی کنترل داشته باشید. گاهی نیاز دارید رها باشید و درچالش‌های‌تان نکات جالب را هم ببینید. خوس‌بینی کلید عمرطولانی است. همه‌چیز بالاخره می‌گذرد و به احتمال زیاد چیزهایی را که قبلا ناراحت‌تان کرده به یاد نخواهید آورد.

نکاتی مهم برای خرید گوشت قرمز

عنوان: این اخلاق ها را دارید؟ پس همسر بدی هستید!

دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.دهان‌شویه ها معمولاً با طعم تند نعناع تهیه می‌شود. همچنین، بیشتر دهان‌شویه های موجود در بازار شامل رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده و مواد شیمیایی است که برای بدن مفید نیست. بنابراین بهتر است از دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند.روش تهیه دهان‌شویه خانگی
مواد استفاده‌شده برای تهیه این دهان‌شویه در منزل یافت می‌شود:
عسل: این ماده دارای خواص متعددضد باکتری است که به‌جای تغذیه کردن باکتری‌ها آن‌ها را از بین می‌برد. سعی کنید از عسل طبیعی استفاده کنید.دارچین: یک ادویه معجزه گر به‌حساب می‌آید که با از بین بردن باکتری‌ها بوی دهان را کاملاً از بین می‌برد.نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که آدامس با طعم دارچین می‌جوند، نسبت به افرادی که آدامس نعناع می‌جوند با 50 درصد کاهش باکتری دهان روبه‌رو هستند.آب‌لیمو: لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.اما ازآن جا ‌که اسید آن می‌تواند به مینایِ دندان ضرر برساند، در مصرف آن احتیاط شود.برای تهیه این دهان‌شویه به این مواد نیاز است:
آب 2 عدد لیمو ی تازه
نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین
یک قاشق مرباخوری جوش‌شیرین
نصف قاشق مرباخوری عسل
یک فنجان آب گرم برای ذوب کردن عسل
تمامی مواد را در یک شیشه بریزید و خوب باهم مخلوط‌کنید.
هر بار2- 1 قاشق غذاخوری آن را غرغره کنید.استفاده بیش از یک یا دو بار در روز توصیه نمی‌شود زیرا لیمو خاصیت اسیدی دارد و برای مینایِ دندان مضر است.