طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

مدرن ترین آرایشگاه عروس های ایرانی

عنوان:  فو ق العاده ترین آتلیه عروس های ایرانی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

آرایش عروس برای هر عروس خانمی بسیار با اهمیت است و برای اینکه زیباترین آرایش عروس را داشته باشید باید با نکاتی درباره در مورد آرایشگاه و آرایش عروس  آشنا باشید. همه عروس خانمها در سراسر دنیا دوست دارند تا در مراسم عروسی خود چهره ای زیبا همراه با بهترین آرایش ساده یا پیشرفته را داشته باشند.
شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست‌کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و ... . همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم‌کم ظاهر خود را‌آماده کنید. عروسی شما بیشتر از یک شب نیست پس باید آمادگی کاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

در روز عروسی بلوز دکمه دار یا زیپ‌دار بپوشید.‌ بعد از این‌که کار موهای‌تان تمام شد نمی‌توانید تاپ یا تی‌شرت را از سرتان خارج کنید زیرا مدل موی‌تان خراب می‌شود.به مدل لباس هم توجه کنید.‌ اگر لباس عروس‌تان بی‌آستین و باز است حتما باید فضای بین سر و شانه‌ها را با مدل مویی که خیلی بالا نیست پر کنید.موی مصنوعی نگذارید. نگذارید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها در زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد می‌شود و مهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما به خانه می‌‌برند.از مدل موی نهایی عکس‌ بگیرید. بعد از این‌که مدل موی‌تان قطعی شد از دوست یا نامزدتان بخواهید از زوایای مختلف عکس شما را بگیرد تا برای روز عکاسی بدانید کدام زوایا عکس‌های بهتری از شما را تصویر می کنند.موها را تقویت کنیداگر می‌خواهید برای عروسی‌تان موهای‌تان را صاف یا تقویت کنید، حتما این کار را یک تا 2 هفته قبل انجام دهید چون یک هفته بعد به اصطلاح موهای شما جا می‌افتد و کاملا طبیعی به نظر می‌آید. اگر می‌خواهید قبل از عروسی موهای‌تان را رنگ کنید، اول موها را صاف یا تقویت‌ و یک تا 2 هفته بعد، موها را رنگ کنید تا موهای‌تان را از هرگونه آسیب احتمالی محافظت کنید.

اگر صورت‌تان جوش وآکنه دارد، بهتر است یک دوره پاکسازی پوست را یک ماه پیش از تاریخ عروسی داشته باشید تا جوش‌های سطحی پوست‌تان رفع شود. در ضمن برای نگهداری از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن تا تاریخ عروسی، باید نکاتی را رعایت کنید؛ در تمام این یک ماه باید پوست‌تان را تمیز نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از لوسیون‌ها یا ژل‌های پاک کننده استفاده کنید.پوست های خشک: در این فاصله یک ماهه تا عروسی، برای آرایش صورت بهتر است مدام از کرم‌های مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید.پوست‌های چرب: برای آرایش، به شما استفاده از کرم‌های فاقد چربی را پیشنهاد می‌دهم.پوست‌های خیلی چرب: بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی و کرم پودردار استفاده کنید، هر چند بهتر است کرم ضد آفتاب را پزشک برای‌تان تجویز کند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

لیست هتل های ارزان و ایرانی در دبی و شناخت مناطق زیبا کوالالامپور

عنوان : لیست هتل آپارتمانهای ارزان و زیبا در مالزی و آشنایی مناطق توریستی کوالالامپور

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

سایت www.tourismmalaysia.gov.my  اطلاعات سودمندی مانند کلیه وب سایت ها، کاتالوگ ها و بروشورهای به روز را در اختیار شما قرار می دهد. داخل مالزی هر شهر مقاصد توریستی خود را داشته و هر بخش سایت مخصوص به خود را داراست و دفاتر راهنمای گردشگری محلی هم در مکان های مختلف وجود دارند.

بهترین زمان سفر به مالزی :
برای رفتن به مالزی دو بازه زمانی بیشتر رونق دارد. یکی از آن ها از ابتدای دسامبر شروع شده و تا پایان ژانویه ادامه دارد که تعطیلات سال نو میلادی و همچنین چینی است. دومی در ماه های ژوئن، جولای و آگوست بوده که در این زمان بیشتر مسافران از خاورمیانه هستند. در بیشتر کشورها تعطیلات مدارس در این ماه هاست و زمان مناسبی برای سفر می باشد. اواخر سپتامبر تا دسامبر مالزی بسیار خلوت و آرام می باشد.

آب و هوا :
معمولا میانگین دمای روزانه در مالزی بین 22 تا 32 درجه سانتیگراد است. در مناطق مرتفع تر میانگین هوا 21 درجه در روز و 10 درجه در شب است. در ماه های آوریل و مارچ حداکثر میزان رطوبت و در ماه های اکتبر و دسامبر هم رطوبت بالایی وجود دارد. کم بارش ترین ماه های سال ژوئن و جولای هستند.

ساعات اداری :
بانک ها روزهای دوشنبه تا جمعه ازساعت 9:30 صبح تا 3  بعدازظهر مشغول به کارند. ادارات دولتی دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 12:45 و 14 تا 16:15 فعال هستند. فروشگاه های کوچک مانند سوپر مارکت ها صبح ها زودتراز بقیه فعالیت خود را شروع کرده و دیرتر هم به کار خود خاتمه می دهند ( 6 صبح تا 9 شب ). اکثر فروشگاه ها شنبه ها و یکشنبه ها عصر تعطیل هستند و قبل از ناهار شلوغ ترین ساعت کاریشان می باشد. بقیه فروشگاه ها از 9:30 صبح تا 7 شب فعالند. فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید دیرتر از بقیه شروع به کار می کنند( حدود 10:30 تا 11 صبح ) و 8:30 تا 9 شب ساعت پایان کارشان می باشد.

مالیات :
بعضی از هتل ها 5% مالیات و 10 %  حق سرویس دریافت می کنند. رستوران های بزرگ نیز 5% مالیات و 10% حق سرویس به صورت حساب های خود اضافه می کنند. در حالی که کافی شاپ های کوچک و فروشنده های خرد هیچ هزینه اضافی از شما طلب نمی کنند. بسیاری از کالاهای مورد نیاز گردشگران مانند: صنایع دستی، لوازم دوربین، وسایل ورزشی، آرایشی و دستگاه های برقی کوچک معاف از مالیات هستند امابرای خرید سایر کالاها مانند: لباس، کفش و ... مبلغ کمی مالیات باید بپردازید.

انعام :
در مالزی کسی انتظار انعام ندارد اما بهتر است برای خرید های کوچک دو رینگیت و رستوران ها و هتل های گران قیمت 5 رینگیت انعام داده شود.

خدمات پزشکی :
همه هتل ها و استراحت گاه ها پزشکان آماده و مسلط به زبان انگلیسی دارند که این پزشکان مستقیما برای درمان به اتاق شما مراجعه می کنند و در صورت نیاز شما را تا بیمارستان محلی همراهی می کنند.

برق :
ولتاژ برق مصرفی در مالزی 220 تا 240 ولت بوده و پریز های برق آنها سه شاخه می باشند. در سفر به مالزی بهتر است مبدل سه شاخه همراه داشته باشید.

آب :
در کوالالامپور گفته می شود آب لوله کشی قابل نوشیدن است ولی همه محلی ها آب را پیش از استفاده می جوشانند. در کل بهتر است از بطری های آب استفاده کنید که قیمت یک بطری 1.5 لیتری بین 2 تا 7 رینگیت است.

سرویس بهداشتی :
برای اینکه در مالزی بتوانید سرویس بهداشتی در مکان های عمومی بیابید بهتر است از عابران بپرسید: Tandas. برای آقایان Lelaki و خانم ها Perempuan. برای استفاده از سرویس ها باید پول پرداخت کنید. همیشه کسی بیرون سرویس های بهداشتی منتظر شماست که از شما 20 رینگیت مطالبه کند و اگر خواهان دستمال هم باشید باید 30 رینگیت پرداخت کنید. در کل بهتر است از سرویس های بهداشتی داخل هتل ها، فروشگاه های بزرگ و رستوران ها استفاده کنید.

هتل نوماد سوکاسا در خیابان مهم آمپنگ قرار گرفته است و اقامتی سرشار از آسایش را برای گردشگران تور کوالالامپور مهیا می کند. وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو نیز از محل هتل قابل وصول است. امکانات این هتل ۴ ستاره برای گردشگران جذاب و رضایت بخش بوده و از تنوع و کیفیت بالایی بهره مند می باشد. کادر خدماتی هتل نیز شبانه روز برای برقرای آرامش میهمانان تلاش کرده و بهترین خدمات را به ایشان عرضه می کنند. علاوه بر این، هتل سوکاسا دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی بوده ، تا برج های دوقلوی پتروماس ۲ کیلومتر و تا مرکز خرید Bukit Bintang تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد.

ضمنا جهت آسایش بیشتر میهمانان هتل ، ترانسفر رایگان به مرکز نمایشگاهی کا ال سی سی و مرکز خرید پاویلیون و محله چینی ها که در خیابان پتالینگ قرار دارد، تدارک دیده شده است .

هتل نوماد سوکاسا  از ۱۸۰ اتاق و سوئیت یک و ۲ تخته استاندارد تشکیل شده است که دارای مبلمان کلاسیک و تختی راحت می باشد. بهره مندی از نور کافی و مشرف بودن اتاق ها به مناظر شهر ، فضای آن ها را دلباز تر و دلنشین تر کرده است. در طراحی دکوراسیون داخلی آن نیز از تجهیزاتی به روز و امکاناتی مطابق با سلایق میهمانان استفاده شده است. کارمندان با اخلاق و زحمتکش هتل پیوسته می کوشند تا محیط اتاق ها را به مکانی مطلوب برای گردشگران تبدیل کرده و رضایت آنها را بدست آورند.

هتل سوکاسا کوالالامپور

گاو صندوق ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و آشپز خانه ، بخشی از امکانات و خدماتی است که در اتاق های لوکس هتل سوکاسا به گردشگران عرضه می شود.

هتل سوکاسا کوالالامپور

امکانات هتل سوکاسا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در اکثر موارد، رایگان به میهمانان ارائه می شود . ضمنا پرسنل هتل سوکاسا نهایت تلاش خود را می کنند تا انتظارات میهمانان را برآورده نموده و اقامتی شاد و مفرح، همراه با آرامش را برای آنها فراهم کنند. از امکانات هتل می توان به  : استخر روباز ، صندلی مخصوص حمام آفتاب ،  ماساژور ، باشگاه بدنسازی ، لابی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، بانک ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات واکس کفش ، بوفه صبحانه ، رستوران  ، برق اضطراری اشاره کرد.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به نروژ,  مهاجرت به اسپانیا, مهاجرت به ترکیه, مهاجرت به آلمان, مهاجرت به اروپا,

جذابیت بیشتر با آرایش صحیح لب ها

 عنوان: جذابیت بیشتر با آرایش درست لب ها

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.



گونه تاثیر زیادی در زیبایی هر فردی دارد و گونه های برجسته با عمل زیبایی پروتز گونه حاصل میشود.

گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن می‌افتد و حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد. نتیجه این تغییرات افتادگی ناحیه کنار فک و ایجاد خط‌ها و چین‌هایی در قسمت لب و بینی (خط کشیده شده از گوشه بینی تا گوشه دهان) است. بنابراین یکی از مسائلی که در زمان جوان‌سازی صورت به آن توجه ویژه‌ای مبذول می‌شود، جبران حجم از دست رفته گونه است. حجم کم گونه باعث می‌شود تا صورت صاف به نظر بیاید و از انحناهای طبیعی گونه‌های پر که  به صورت جوانی و شادابی می‌بخشند، محروم گردد. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن و کاشت گونه در از بین رفتن پف زیر چشم مؤثر است.در تزریق ژل و چربی در گونه، عمل به صورت سرپایی صورت می گیرد، علاوه بر این به دلیل دائمی نبودن اثر آن، حتی در صورت تزریق در محل اشتباه نیز مشکلی برای بیمار پیش نمی آید و بدن مواد تزریقی (ژل و چربی) را پس از مدتی جذب خواهد کرد، اما در مواردی که جراحی پروتز گونه انجام می شود، بیمار در معرض خطر تمام عوارض جراحی از قبیل عفونت، درست قرار نگرفتن پروتز و... می باشد.

عمل تزریق ژل و چربی در گونه شامل مراحل زیر می‌شود:

    ارزیابی صورت و علامت‌گذاری: در صورت تمایل بیمار برای استفاده از تزریق ژل در گونه و یا تزریق چربی در گونه، متخصص پوست و پرستار مجربش، شکل صورت و رنگدانه های پوست را ارزیابی می‌کند و ناحیه‌هایی از صورت را که قرار است بالا برده شوند بررسی می‌کند. نقاط حساس و مهم صورت به عنوان محل‌های مناسب تزریق علامت‌گذاری می‌شود؛ ضمناً از محل‌های مورد نظر عکس گرفته می‌شود.
    تمیز کردن محل تزریق و بی حسی: محل‌های تزریق ژل و چربی با مواد آنتی باکتریال شسته می‌شود. درد محل تزریق را می‌توان با استفاده از خنک کردن پوست، پماد بی‌حسی برای بی‌حس کردن پوست یا تزریق موضعی داروی بی‌حسی کاهش داد. بیمار این تزریق‌ها را، با توجه به بدون درد بودنشان، معمولاً به خوبی تحمل می‌کند.
    تزریق: تزریق ژل و چربی هر نقطه معمولاً تنها چند ثانیه طول می‌کشد. پس از کامل شدن فرایند تزریق، ماساژ دادن و ارزیابی نتیجه در صورت لزوم پر کننده بیشتر تزریق می‌شود. کل این فرایند، بسته به ناحیه‌ تحت درمان، حداقل ?? دقیقه و حداکثر یک ساعت طول می‌کشد.
    پاکسازی و بهبود: پس از رضایت‌بخش بودن نتیجه، تمام علامت‌ها پاک می‌شود. کمپرس سرد برای کاهش تورم و تسکین ناراحتی به بیمار داده می‌شود. هر چند ممکن است ناحیه به مدت یک تا دو روز اندکی حساس باشد، اما معمولاً آن‌قدر دردناک نیست که نیاز به مصرف مسکن داشته باشد. 


دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون منحصربه فرد و ویژه

عنوان: طراحی دکوراسیون منحصربه فرد و خاص

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

     

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزلنورپردازی مناسب تاثیر زیادی در زیبایی طراحی داخلی منزل دارد و تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل سبب ایجاد جذابیت و زیبایی در طراحی داخلی منزل میشود. نورپردازی نکته مهمی است که اگر اصولی انجام شود، به ارتقای کیفیت چیدمان کمک می‌کند.در غیر این صورت، باعث افت دکور و دلزدگی می‌شود.اکثر اوقات نمی‌توانید نورپردازی غیراصولی خانه‌تان را تشخیص دهید، اما علایم و پیامدهای آن را حس می‌کنید.علایمی مثل سردرد، چشم درد و احساس نارضایتی از دکوراسیون خانه بدون اینکه دلیل مشخصی داشته باشد.اگر نورپردازی خانه را به صورت اصولی و آگاهانه اجرا کنید، فضای خانه تمیز، وسیع و خوشایند به نظر می‌رسد.از آنجا که بسیاری از ما شانس دخالت در نقشه اولیه ساختمان و ساختن خانه ای با ویژگی های مورد نظر خود را نداریم پس در مرحله طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق می توان کاستی های احتمالی موجود در میزان نورگیری اتاق را جبران کرد.

نورپردازی در هر اتاق باید متناسب با ویژگی های معماری آن و نحوه قرارگیری اتاق باشد و ضمن تامین نور مورد نیاز باید با سبک دکوراسیون اتاق نیز هماهنگ باشد.

در یک سالن پذیرایی مهم‌ترین منبع نورپردازی لوستر است. هر چند که در این منطقه حساس و رسمی خانه هم استفاده از نورهای هالوژن مخفی، آباژورها و. . . حسابی جواب می‌دهد و فضا را کلا لوکس و امروزی می‌کند اما داشتن یک لوستر با روشنایی کافی بالای سر میز غذاخوری از مهم‌ترین نکات در طراحی داخلی است؛ آن‌قدر که این روزها طراحان حتی در خانه‌های کوچکی که سالن پذیرایی جدا ندارند باز هم به مساله لوستر بالای میز توجه می‌کنند و هر جایی که میز غذاخوری را قرار می‌دهند حتما بالای سر آن یک چراغ می‌گذارند.

بعد از حمام مهم‌ترین قسمت نورپردازی سرویس‌های بهداشتی مربوط به روشویی است. هیچ‌وقت برای فضای روشویی از چراغ‌های سقفی استفاده نکنید برای اینکه با ایجاد سایه کار آرایش و اصلاح را سخت می‌کنند. بهترین نور برای سرویس‌های بهداشتی منابع نور جانبی است، مانند میز اتاق گریم که لامپ‌های روشنی در دو طرف آینه میز گریم قرار دارد. پس در سرویس بهداشتی هم بهتر است بیشتر نورها در دو طرف آینه قرار گرفته باشند؛ البته حتما نوع لامپ را هم در نظر داشته باشید. فلورسنت یا هالوژن؟ انتخاب بین این دو به فضای حمام و دستشویی شما بستگی دارد. اگر دکور حمام‌تان گرم است از نور سرد فلورسنت استفاده کنید و برعکس اگر دستشویی و حمامی با رنگ سرد دارید سراغ هالوژنه‌ها بروید.

یک نورپردازی خوب بیش از هر چیز به میزان نورگیری اتاق در روز مرتبط است تا دست کم نور مورد نیاز در طول روز را با ترکیبی از نور طبیعی و در صورت نیاز مصنوعی تامین کند. هریک از اتاق های خانه از طریق پنجره میزانی از نور طبیعی را دریافت می کند، اما این امر به آن معنا نیست که از نور کافی در طول روز برخوردار است. با توجه به کاربردهای مورد نظر یک اتاق و همچنین مقدار نور طبیعی که به اتاق راه می یابد ممکن است کیفیت و کمیت این نور کافی نباشد. این کیفیت و کمیت به نحوه قرارگیری یک خانه و سپس هریک از اتاق ها، اندازه و فرم اتاق، ابعاد آن و تعداد پنجره ها و آنچه در برابر پنجره قرار دارد، بستگی دارند.

نوع استفاده از روشنایی‌ها هم در اتاق نشیمن باید به صورت ترکیبی از انواع نورها باشد؛ یعنی در یک اتاق نشیمن وقتی از یک آباژور زمینی استفاده می‌شود در نقطه‌ای دیگر می‌توان از یک چراغ رومیزی استفاده کرد. حتی نوع و سمت نوری که هر کدام هم منتشر می‌کنند می‌تواند متفاوت باشد؛ یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین. مهم این است که در نشیمن از همه نوع منبع نوری استفاده شده باشد و البته استفاده از دیمرها یا وسایلی که میزان نور را کم و زیاد می‌کنند. می‌توانید برای سقف‌های بلند نشیمن از نورهای مخفی استفاده کنید.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

آیا می دانستید هرگروه خونی تغذیه خاص خود رادارد

عنوان: چطور پشت فرمان عصبانی نشویم؟

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

کنترل خشم هنگام رانندگیدر این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم موقع برخورد با چنین افرادی چه استراتژی‌ ای را به کار بگیرید که مشکلی درست نشود.خیابان پر است از راننده‌های خسته، دیوانه، عصبی و دور از جان شما عوضی. راه‌های اشتباه برای سر و کله زدن با این‌جور آدم‌ها کم نیست.
می‌توانید دست‌تان را روی بوق بگذارید، می‌توانید بپیچید جلوی ماشین یارو و به او راه ندهید، می‌توانید تا کمر از پنجره ماشین بیرون بروید و به او بگویید که چرا خر سوار نمی‌شی! یا اگر پلاک تگزاس دارید می‌توانید از ماشین بپرید پایین و در حالی که جیغ می‌کشید با قفل فرمان به سوی او یورش ببرید …
این‌ها همه راه‌های پردردسری هستند. اگر با قیافه‌ی خروس جنگی از ماشین پیاده شدید که عاقبت خوشی نخواهید دید. یا چند تا فحش می‌شنوید که پشت گوش‌تان سرخ می‌شود، یا به جان هم می‌افتید.به هر حال طرف هر چقدر هم که مفنگی باشد می‌تواند
به یقه‌تان آویزان شود و آن‌را پاره کند، چه برسد به این‌که غول بیابانی باشد و چنان درِ گوش‌تان بزند که بدون مُرشد سه دور، دور خودتان بچرخید و قبله‌تان را گم کنید. ما که توصیه می‌کنیم بی‌خیال شوید، این دو روز زندگی با ارزش‌تر از این است که بخواهید خون‌تان را کثیف کنید.


9. خونسردی خود را حفظ کنیداگر کسی یکدفعه جلوی ماشین شما پیچید، به نظر می‌رسد بهترین کار این باشد که یک بوق آبدار و کشدار مهمانش کنید، یا این‌که مثل سریال هشدار برای کبری ۱۱ آنقدر تعقیبش کنید تا به غلط کردن بیفتد. اما اگر آخرش بادمجان پای چشم‌تان سبز شد سراغ ما نیایید. چون ما توصیه می‌کنیم قید درگیری را بزنید و به یک سر تکان دادن خونسردانه اکتفا کنید.8. فضا بدهید به این کار می‌گویند رانندگی پیشگیرانه. وقتی در آیینه عقب می‌بینید که یک نفر از جان خود سیر شده و در بین ماشین‌های عقبی با سرعت لایی می‌کشد، یا اگر می‎‌بینید که راننده‌ی جلوییتان همزمان دارد با گوشی پیامک می‌دهدو نیم متر ساندویچ هم از دهانش بیرون است، سعی کنید از طرف فاصله بگیرید. خودتان را از مهلکه نجات بدهید، حالا این‌ها هر بلایی سر خودشان آوردند بیاورند. به جهنم اسفل السافلین.

 
7. پشت سر لاکپشت‌ها عصبی نشوید راننده‌ی چُلمنی لاین چپ جاده را گرفته است و عین لاکپشت حرکت می‎کند. ماشین آبی و سفید راهنمایی رانندگی هم با فاصله‌ی کمی از شما در جاده در حرکت است و منتظر است شما از سمت راست سبقت بگیرید تا حال‌تان را بگیرد. عصبی نشوید. ابتدا چراغ بزنید تا طرف متوجه شود شما می‌خواهید سبقت بگیرید.
اگر متوجه نشد در حالی‌که دورنمای جاده را زیر نظر دارید، فاصله خود با ماشین جلویی را با احتیاط کم کنید تا چهره‌ی نازنین شما را در آیینه‌ی عقبش زیارت کند. اگر کماکان دوزاری‌اش نیفتاد چنان نور بالایی در چشمش بزنید که ماشین شما را با سفینه‌ی آدم فضایی‌ها اشتباه بگیرد و شرش را از جلوی شما کم کند.


6. فلش، فلش، انتظار، عبور از سمت راست

اما یک‌سری از راننده‌ها جاده را ارث پدرشان می‌دانند. لاین سمت چپ را اشغال کرده‌اند و به هیچ کس راه نمی‌دهند. برای‌شان هم مهم نیست چند کیلومتر ماشین پشت سرشان صف کشیده است.یک جور فحش فنی بین راننده‌ها وجود دارد به این صورت که هر گاه در این موقعیت قرار گرفتید، دو بار چراغ می‌زنید، کمی سرعت را کم می‌کنید، صبر می‌کنید و از سمت راست به مسیرتان ادامه می‌دهید. راه کاملاً ایده‌آلی نیست ولی چاره چیست؟

5. حمله‌ی برف پاک کنی اگر دیدید ماشینی بدون رعایت فاصله پشت سر شما چسبیده است و در عین حال از جلو هم جا برای حرکت ندارید، کمی پُمپ برف پاک کن را بزنید تا چند قطره آب روی شیشه جلوی ماشین طرف بپاشد. در این‌جور مواقع ترمز خرکی نکنید چون کلی آدم دیگر هم پشت سر شما دو نفر در حال رانندگی هستند.

4. انرژی‌ تان را هدر ندهیداگر از محل کار تعطیل شده‌اید و در حال بازگشت به خانه هستید، به‌جای این‌که انرژی‌ تان را صرف کم کردن روی راننده‌ی سریش جلویی بکنید، با آرامش به خانه برگردید و با تتمه‌ی انرژی به باشگاه بروید و وزنه بزنید تا فایده‌ای هم به حال‌تان داشته باشد.
3. از بزرگراه بر حذر باشیداگر این امکان را دارید که از کوچه پس کوچه بیاندازید و بروید که حتماً این کار را بکنید. بزرگراه دیوانه‌خانه‌ای است که در آن راننده‌های ناشی و خسته و حواس‌پرت با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند. خیابان‌های فرعی‌تر ترافیک روان‌تری دارند و تعداد کمتری از مقصد این مسیرهای کوچک‌تر اطلاع دارند.
2. انتقاد به روش مثبت کنترل خشم هنگام رانندگی اصلاً چه مرضی است که کُفر مردم را در بیاوریم؟ واقعاً به کجا برمی‌خورد اگر بجای نشان دادن دندان قروچه، خیلی آرام و خونسرد مشکل طرف را به او گوشزد کنیم؟ با یک لبخند و بفرما زدن هم می‌توان مغز فندقی‌ترین راننده‌ها را متوجه کار احمقانه‌شان کرد. تأثیر فوق‌العاده بهتری هم دارد.

1. فکر کنید همه دیوانه‌اند تا وقتی که فکر کنید تمامی رانندگان دیگر به جز شما، یک مُشت دیوانه هستند که زنجیر پاره کرده‌اند، جان‌تان در امان است. اگر فاصله‌تان را با همه حفظ کنید و به آن‌هایی که کله‌شان داغ است راه بدهید، تا حدود زیادی امنیت خودتان را تأمین کرده‌اید. اگر با این دید به خیابان نگاه کنید، هر وقت هم که کسی عین یابو جلوی‌تان پیچید و آرتیست بازی آورد، شوکه نخواهید شد و دست و پای‌تان را گم نخواهید کرد.

   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.