طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

محصولات بهداشتی را به دست خویش درست کنید!

 کالاهای بهداشتی را به وسیله ی خویش بسازید!


همگی برای آرایش هر چه عالی ترخود  حمام و میز ابزار زیباسازی خودرا را از انواع کالاهای تجاری مملو کرده‌اند.

 آیا می‌دانید هر آنچه برای زیبایی،

 نیاز دارید در یخچال شما هست؟  روش حلی ارزان و صددر100 ارگانیک که در عین حال از خیلی از اسراف‌ها جلوگیری می‌کند.

 

توصیه! ترکیباتی که ازاین طریق موجود در این مقاله تهیه می‌شود، می بایست سریعا بعد از درست شدن مصرف شوند؛

 زیرا هیچ خبری از مواد نگهدارنده نیست! توجه کنید که بدن‌تان به هیچ کدام از ماده ها مورد نیاز در هر ترکیب حساسیت نداشته باشد.

ماسک منقبض کننده پوست
در اثر خستگی و استرس، پوست ما شادابی و درخشندگی خود را از دست می‌دهد.
راه حل؟ ترکیبی است که در خانه همه ما یافت می‌شود.
سفیده یک عدد تخم مرغ و کمی از پوست لیمو ترش رنده شده را با هم به خوبی بزنید.
مدت ۲۰ دقیقه اجازه بدهید مخلوط بر روی پوست شما بماند.
برای اینکه پوست صورت بخوبی کشیده شود، با آب خنک و تمیز، ماسک را از روی پوست بشویید.




موهای بلند
هر روز صبح، ریشه و ساقه موهایتان را با روغن نارگیل تغذیه کنید: کمی از روغن را به کف دست خود مالیده و به روی مو بکشید.

 و برای تمامی انواع موها
ضروری است که بعد از استخر یا شنا در آب دریا، موهای‌تان را با آب به خوبی بشویید؛ در پایان تابستان از ماسک‌های تقویتی و درمانی مو استفاده کنید.

موهای خشک، آسیب دیده یا رنگ شده
هفته‌ای یک شب از ماسک‌های ترمیمی مو استفاده کنید.
دستورالعمل‌های ساده برای تهیه ماسک مو:


ماسک موز و آووکادو
پوست یک موز و یک آووکادوی کاملا رسیده را بگیرید. آن‌ها را به قطعات کوچک بریده و بوسیله مخلوط کن کاملا له کنید. ( البته شما می‌توانید با پشت یک چنگال و با قدرت دست هم خمیری همگن بدست آورید؛ فقط دقت داشته باشید تکه درشت باقی نگذارید که شست و شوی مو را دشوار می‌کند! )
موهایتان را بشویید و آن را طوری خشک کنید که کمی نم داشته باشد و سپس مخلوط دو میوه را ( یا اگر تنها یکی از آن‌ها را در دسترس دارید یکی از دو میوه ) به‌طور مساوی به همه جای موهای نم‌دارتان بمالید.
با نوک انگشتان دست، مخلوط را روی پوست و موی سر ماساژ دهید؛ به طوری که ماسک به همه جای سرتان برسد.
با حوله‌ای که فرقی نمی‌کند گرم باشد یا سرد، به خوبی سر و موهای خود را بپوشانید و اجازه بدهید ماسک برای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی سرتان باقی بماند.
با آب ولرم موهایتان را کاملا بشویید.











ایده هایی جذاب برای تغییر طراحی دکوراسیون دیوار

نکته هایی جالب برای متحول کردن دکوراسیون دیوار

موقعی که به دنبال روش حل های ویژه برای رنگ های چینه ها می باشد، بیرون از آن حیطه فکر کنید

و به جای آن از گنجه های کهنه شیک و تک بهره بجویید.

نشانه های قدیمی، مانند این نشانۀ تختۀ چندلا از یک شرکت تولید کنندۀ قدیمی، آغازکنندۀ مکالمۀ باحالی در هر اطاقی خواهد بود.

 رنگ کنده شده و پلت رنگ، قرمز به رنگ ماشین آتش نشانی و ترکیب رنگ قهوه ای مایل به زرد، به این اطاق یک احساس قدیمی و زیبا می دهد.

نشانه های قدیمی را در شرکت های محلی جست و جو بکنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار

هنر دیواری دوخته شده
الگوهای خیاطی با کوک ضربدری را به نمایشگاه دیواری بی نظیر و بی تکلفی تبدیل کنید. بعضی از آنها را روی قفسه های سیار قرار دهید و تعدادی را روی دیوار آویزان کنید. فرم های مشابهی برای الگوهای خیاطی استفاده کنید تا یک نمایشگاه متحد الشکل ایجاد شود.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


پنجره های کرکره ای اوراق شده
حسی از تاریخ را به هر فضایی با استفاده از لوازم قدیمی ساختمان به شکلی جدید اضافه کنید. پنجره های کرکره ای اوراق شده بهترین روش برای اضافه کردن ساختار و جذابیت به دیوار است. پنجره های کرکره ای بزرگ را پشت قسمتی از مبلمان یا کنار دیوار تکیه دهید.

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


آنتیک های ساحلی
گنج های ساحلی خود را در یک ویترین آویخته از دیوار محافظت کنید تا به تعطیلات خود به طور منظم در طول سال اهمیت دهید. برای پیش زمینه، از تکه ای کاغذ دیواری قدیمی استفاده کنید. سپس اسب های دریایی، و تخم حشرات را به کاغذ بچسبانید و جعبه را سوار کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


ایجاد یک گالری گردان
یافته های قدیمی خود را با ساختن یک گالری گردان با روشی بی نظیر به نمایش بگذارید. با آویزان کردن تصویرهای قدیمی مثل این عکس های سگ قدیمی، در طول یک صفحه نمایش تاشو، شما می توانید نمایشگاه خود را بدون سوراخ کردن دیوار تغییر دهید. همچنین یک صفحه نمایش تاشو راهی هوشمندانه برای تقسیم اطاق یا پنهان کردن انباری است.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


علاقه مند به عکاسی
سبک روستایی وپشت دری های قدیمی در کنار هم طبیعی هستند. سعی کنید پشت دری ها را افقی آویزان کنید تا عکس ها، کارت پستال ها، نامه ها، و بریده های روزنامه ها و مجلات را به نمایش بگذارید. اگر سالها نقاشی و فرسایش مانع سفت بسته شدن پنجره های کرکره ای شما برای نگاه داشتن کاغذها می شوند، از تکۀ کوچکی نوار چسب چوب دوقلو برای نگاه داشتن اقلام سرجای خود استفاده کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


قاب های بشقابی
قاب های تزئینی سقف به عنوان قابی برای این بشقاب های چینی نقاشی شدۀ زیبا عمل می کند. وسایل مرکب، که به آسانی در سایزهای متنوعی یافت می شوند، برای خوش نما کردن بشقاب های سقفی چهلچراغی طراحی شده اند. وسایل تزئینی چینی را در حراجی ها پیدا کنید، بشقاب ها را به مرکز قاب های تزئینی بچسبانید و آن را روی دیوار آویزان کنید. برای اطمینان از اینکه بشقاب ها سرجای خود باقی می مانند، یک چسب قوی استفاده کنید تا اتصال خوبی ایجاد نمایید.



گذران علم آموزی در کشورآلمان و پاسخ به پرسش های متداول در مورد اخذ ویزای تحصیلی سرزمینآلمان

 گذران علم آموزی در کشورآلمان و پاسخ به پرسش های رایج در مورد گرفتن ویزای تحصیلی کشورآلمان

 مهاجرت به آلمان  گذران علم آموزی در کشورآلمان و پاسخ به سوال های رایج در مورد گرفتن ویزای تحصیلی کشورآلمان و شرایط ادامه تحصیل در کشورآلمان : نخست باید درمورد قانون ها مهاجرتی که سرزمین آلمان برای دانشجویان قرارداده اطلاعات کافی داشته باشد و در این زمینه به روز باشید.توصیه مهم دیگر این موضوع می باشد که می بایست درمورد مراتب انجام کارتان برای اخذ اقامت دانشجویی و یا رفت و آمد به سرزمینآلمان آگاهی کافی داشته باشد تا در برنامه زمانی تان مشکلی ایجاد نشود.

متقاضی می‌باید خود را پس از ورود به آلمان نزد چه اداره‌هایی معرّفی کند؟

تحصیل در آلمان و شرایط مهاجرت به آلمان

مهمترین اداره‌، اداره‌ی خارجی‌ها (Ausländeramt)و اداره‌ ثبت احوال  (Einwohnermeldeamt) است. داوطلب تحصیل در آلمان می‌باید در اداره‌ی خارجی‌ها مدارکی ارائه دهد که دال بر تأمین هزینه‌ی تحصیل دانشجو در آلمان ‌باشند. اجازه‌ی اقامت دانشجویی در آلمان تنها برای یک سال صادر می‌شود و باید هر ساله تمدید شود.

آیا کارنامه‌ها‌ی تحصیلی و دیگر مدارک باید تأیید شوند؟

برای درخواست تحصیل در آلمان می‌بایست  تمام مدارک و کارنامه‌های متقاضی نخست ترجمه و سپس به‌طور رسمی تأیید شوند. برای درخواست پذیرش، تنها به ترجمه‌ی تأیید شده‌ی این مدارک نیاز است. نکته‌ی مهم : هیچ‌گاه اصل مدارک خود را تحویل ندهید.  ارایه ترجمه‌ی تایید شده‌ی مدارک کافی است.

آیا دانشجو می‌‌بایست خود را بیمه‌ی درمانی کند؟

دانشجویان آلمانی و دانشجویان سایر کشورها زیر پوشش شرکت‌های بیمه‌ی خدمات درمانی دولتی  (gesetzliche Krankenkasse)  قرار می‌گیرند. حق بیمه‌ی دانشجویی تقریبا ۵۰ یورو در ماه است.

چه مقدار پول برای تحصیل در آلمان لازم است؟

تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

هزینه‌ی زندگی در آلمان بالاست. میزان مخارج زندگی دانشجویی در آلمان بستگی زیاد به شهری دارد که دانشگاه در آن واقع ‌است. در بیشتر ایالت‌ها، دانشجویان هنوز شهریه‌ای به دانشگاه نمی‌پردازند. ولی دانشجو برای تامین مخارج زندگی‌‌اش می‌باید ماهیانه در حدود ۶۶۰ یورو پول داشته ‌باشد.

دانشجو کجا و چگونه می‌تواند جایی برای زندگی پیدا کند؟

از طریق روزنامه‌ها، آگهی‌ها یا تابلوهای اعلانات. آپارتمان‌های اشتراکی(Wohngemeinschaft) یا خوابگاه‌های دانشجویی(Studentenwohnheim) امکانهای خوبی برای زندگی مناسب دانشجویی هستند. بعلاوه اداره‌ی امور صنفی و فوق برنامه‌ی دانشجویی (Studentenwerk)  وبخش روابط بین‌الملل دانشگاه مربوطه   (Akademisches Auslandsamt) هم در یافتن مکانی برای زندگی، به دانشجویان کمک می‌کنند.

آیا دانشجو در آلمان برای کارکردن نیاز به اجازه‌ی کار دارد؟

خیر، امّا در این مورد محدودیّت‌هایی وجود دارد. دانشجویان کشورهای غیرازاعضای اتّحادیّه‌ی اروپا، مجازند  تنها ۹۰ روز در سال کار کنند. از سوی دیگر در برخی ایالت‌ها، این دانشجویان اجازه دارند تنها در تعطیلات بین دو نیم‌سال تحصیلی کار کنند.

باریکترین رایانه همراه جهان رونمایی شد

نازکترین رایانه همراه جهان به بازارامد

کمپانی اچ پی از یک باریکترین رایانه همراه جهان  جدید سری اسپکتر خود رونمایی کرده است. این رایانه همراه 13.3 اینچی، که HP ادعا می‌کند کم عرض ترین رایانه همراه جهان است فقط 10.4 میلی‌متر قطر دارا می باشد.

باید این نکته را مدنظر قرار دهید که باریک بودن این لپ‌تاپ به معنای ضعیف بودن آن از نظر سخت افزاری نیست. مدل جدید سری اسپکتر، دارای پردازنده‌های core i5 و core i7 شرکت اینتل، نمایشگر 13.3 اینچی و سیستم‌صوتی ساخت شرکت Bang & Olufsen است. سه درگاه USB Type C، هشت گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باریک هستند. HP ادعا کرده با توجه به باتری‌هایی که درون این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند با یک بار شارژ می‌شود حدود 9.5 ساعت از آن استفاده کرد.

در ساخت این لپ‌تاپ به جای فلز از فیبر کربنی استفاده شده است و همین مساله هم سازندگان آن را قادر ساخته تا لپ‌تاپی با این ضخامت کم تولید کنند. این شکل تولید، وزن لپ‌تاپ جدید را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داده.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,لپ تاپ

 

قرار است نسخه‌هایی از این مدل جدید با تزیین الماس و طلای 18 عیار هم در ماه اردیبهشت رونمایی شود. این نسخه‌های لوکس در جشنواره فیلم کن به حراج گذاشته خواهند شد. در این نسخه بدنه روکشی از طلای 18 عیار دارد و لوگوی HP روی بدنه هم با الماس تزیین شده است.

در واقع محصول جدید شرکت HP به نوعی جوابی است به مک‌بوک اپل البته با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، قدرتی بیشتر و جنبه‌های تجملاتی بیشتر.

اسپکتر 13.3 اینچی شرکت HP از 6 اردیبهشت در آمریکا با قیمت 1170 دلار آماده پیش سفارش خواهد بود.

نازکترین رایانه همراه جهان رونمایی شد

نازکترین لپ تاپ جهان به بازارامد

شرکت اچ پی از یک باریکترین رایانه همراه جهان  جدید سری اسپکتر خود رونمایی کرده است. این رایانه همراه 13.3 اینچی، که اچ پی ادعا می‌کند نازکترین رایانه همراه جهان می باشد فقط 10.4 میلی‌متر ضخامت دارا می باشد.

باید این نکته را مدنظر قرار دهید که باریک بودن این لپ‌تاپ به معنای ضعیف بودن آن از نظر سخت افزاری نیست. مدل جدید سری اسپکتر، دارای پردازنده‌های core i5 و core i7 شرکت اینتل، نمایشگر 13.3 اینچی و سیستم‌صوتی ساخت شرکت Bang & Olufsen است. سه درگاه USB Type C، هشت گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باریک هستند. HP ادعا کرده با توجه به باتری‌هایی که درون این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند با یک بار شارژ می‌شود حدود 9.5 ساعت از آن استفاده کرد.

در ساخت این لپ‌تاپ به جای فلز از فیبر کربنی استفاده شده است و همین مساله هم سازندگان آن را قادر ساخته تا لپ‌تاپی با این ضخامت کم تولید کنند. این شکل تولید، وزن لپ‌تاپ جدید را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داده.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,لپ تاپ

 

قرار است نسخه‌هایی از این مدل جدید با تزیین الماس و طلای 18 عیار هم در ماه اردیبهشت رونمایی شود. این نسخه‌های لوکس در جشنواره فیلم کن به حراج گذاشته خواهند شد. در این نسخه بدنه روکشی از طلای 18 عیار دارد و لوگوی HP روی بدنه هم با الماس تزیین شده است.

در واقع محصول جدید شرکت HP به نوعی جوابی است به مک‌بوک اپل البته با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، قدرتی بیشتر و جنبه‌های تجملاتی بیشتر.

اسپکتر 13.3 اینچی شرکت HP از 6 اردیبهشت در آمریکا با قیمت 1170 دلار آماده پیش سفارش خواهد بود.