طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

استفاده بسیار زیبا از لوستر در طراحی داخلی منزل

دکوراسیون خانه و کمد لباس

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است.

اتاق و کمد لباس در نظم بخشیدن به منزل کمک زیادی میکند و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و کمد لباس از اهمیت زیادی در طراحی فضای داخلی منزل برخوردار است. نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند. ترکیب بندی زیبا و منحصربفرد کمد تاثیر زیادی در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمی را در دکوراسیون زیبای منزل بر عهده دارد. اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار، با دیدن کمد لباس نامرتب خود تصمیم می گیرید شب آن را تمیز و مرتب کنید اما هرگز این اتفاق نمی افتد، شاید این روزها و نزدیک شدن به سال نو بهانه ی خوبی برای نو کردن کمد تان نیز باشد. این نو کردن می تواند شامل افزودن نظم دهنده های جدید به کمد یا رنگ آمیزی آن به رنگی برجسته و چشم گیر باشد. با ایده های ما همراه باشید تا کمد لباس تان را به عنصری تبدیل کنیم که از دیدن چنین عنصر برجسته ای در دکوراسیون منزل تان بسی لذت نیز خواهید برد.


پشت لباسهای آویزان، ته کمد( در جایی از کمد که بلا استفاده است) یک جا لباسی با قلاب‌های جفت دار می‌‌توانید نصب کنید تا محلی برای آویزان کردن کمربندها، شال‌ها باشد.

شما می توانید اتاق لباس رویایی خود را در فضاهای بی استفاده ایجاد کنید. اگر اتاق زیرشیروانی یا یک انباری دارید که وسایل اضافی تان را در آن نگهداری می کنید، می توانند با یک طراحی خلاقانه و هوشمندانه کمدها و قفسه ها به اتاق لباس شما تبدیل شوند که علاوه بر لباس ها، وسایل اضافی دیگر را نیز در خود جای دهند.

سیستم های نظم دهنده ی ارزان اکنون در بازار به فراوانی یافت می شوند. حتما نیازی به طراحی کمد های آنچنانی نیست تا بتوانید یک اتاق لباس کامل داشته باشید. استفاده از این سیستم ها روی یک دیوار خالی می تواند فضای موردنیاز شما را فراهم کند.
 
اگر می‌‌خواهید تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را نمی خواهید با قدم زدن در جلوی این کمدها در محدوده‌های 5/2 متریاین سوال‌ها از خود بپرسید: آیا این اندازه است؟ آیا این را می‌‌پوشی؟ آیا با این خوش قواره به نظر می‌‌آیی؟
اگر جواب شما به هرکدام از این سوال‌ها نه بود حالا به این فکر کنید که چه طوری از دست آن خلاص شوید.


با حذف در‌ یکی از طبقه‌های کمد شخصی تان آن را به حالت روباز تغییر دهید . ویک آیینه کوچک رابه دیوا ر تکیه دهید و یک سری از وسایل و یادگاری‌هایتان را مقابل آن بگذارید.
همچنین بهترین جا برای نگه داشتن عطرها و ادکلن‌هایتان می‌‌باشد. برای اینکه کمدها معمولاَ تاریک و سرد هستند و شما می‌‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید وقتی که لباس می‌‌پوشید.

نور طبیعی، چراغ های آویز سنتی و رانر جذاب کف از چیزهایی هستند که این راهرو را برای تعبیه ی قفسه های دیواری لباس مناسب کرده اند. این فضا با وجود تنگ بودن به دلیل نور کافی و رنگ مناسب و همچنین انتخاب قفسه های باز، دلگیر و خفه به نظر نمی رسد.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

عوض کردن دکور دفتر با رنگکاری دیوار

عنوان : نقاشی دیوار فوق العاده در دکور خانه

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون داخلی منزل طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما را بسیار جذاب و منحصربفرد جلوه می دهد.
اغراق نکنید و صرفه جو باشید، مخصوصا وقتی یک تابلو یا اثر هنری در فضا حکم فرمایی می کند. آباژور بلند در یک سمت این کنسول، در ترکیب با گلدان کوتاه تر گل ها در سمت دیگر، شکلی مثلثی ایجاد کرده که با نقطه ی کانونی اصلی یعنی تابلو هنری رقابت نمی کند.صفحات باز شده ی کتاب که دارای تصاویر چشم گیر هستند، می توانند زینت بخش میز شما باشند. برای ایجاد تنوع می توانید صفحات را برای روزهای مختلف ورق بزنید و برای باز نگه داشتن صفحه از یک سنگ تزیینی یا آینه ی جیبی آنتیک و اثرگذار استفاده نمایید.

چیدمان وسایل روی میز دارای یک پایه ی علمی است. به اشکال مثلثی نامتقارن بیندیشید. دو آباژور با ارتفاع یکسان در دو طرف یک تابلو هنری بسیار حساب شده به نظر می رسد. در حالی که یک آباژور، تعدادی اشیای کوچک تر در وسط و یک قطعه ی کوچک تر در سمت دیگر یک مجموعه ی زیبا و متنوع خلق می کند.

باز هم تأکید می کنیم «کمتر، بیشتر است»! این موضوع به خصوص برای چیدمان اشیا در یک فضای کاربردی و شلوغ مانند یک میز پاتختی بسیار صدق می کند. فضای روی میز پاتختی را با عقب نشاندن اشیای روی میز برای یک لیوان آب یا یک کتاب آزاد بگذارید. تنها به سه یا چهار گزینه مانند یک دسته گل زیبا، یک آباژور تزیینی و یک مجسمه ی کوچک جذاب اکتفا کنید.

ترکیب های تلفیقی خلاقانه، به هر فضایی زندگی می بخشند. با افزودن گلدان هایی در رنگ های خنثی به این چیدمان، در کنار دو رنگ درخشان با ارتفاع های متفاوت، چیدمانی فوق العاده به دست آمده است. به بافت ها، ارتفاع ها و رنگ ها دقت کنید.
با آویزان کردن تابلو هنری در ارتفاعی پایین تر، آن را بخشی از چیدمان خود کنید.

تعداد زیادی از اشیاء مشابه از کتاب گرفته تا ظروف و عکس‌های گرفته شده در سفر را در فضایی خاص مانند این ویترین از پیش ساخته شده قرار دهید. سعی کنید تعداد قفسه‌های مکعبی تکرار شود. در هر قفسه، اشیاء بلند را عقب‌تر گذاشته و اشیاء کوچک‌تر را جلوتر قرار دهید. همین قانون را در مورد قفسه‌های مستطیل شکل نصب شده روی دیوار تکرار کنید.

با استفاده از یک طاقچه یا طبقه بلند، اشیاء مشابه را کنار هم ردیف کنید. در این ایوان، قرار دادن آب‌پاش‌ها در یک ردیف، حس بودن در داخل خانه را ایجاد می‌کند. از طاقچه‌ای مشابه در آشپزخانه برای قرار دادن بشقاب‌ها یا در اتاق بچه‌ها برای قرار دادن مجسمه‌های چینی یا حیوانات اسباب‌بازی استفاده و به جمع‌وجور شدن خانه و جمع شدن وسایل از سر راه کمک کنید.

اشیایی که اندازه و شکل متفاوت دارند را با چیدمانی خاص طوری کنار هم قرار دهید که به صورت واحد و هماهنگ دیده شوند. با قرار دادن یک شیء بزرگ و بلند در کنار اشیاء کوچک ایجاد تعادل کنید. با انتخاب وسایل هم‌رنگ، اشیاء هر چند بی‌ربط را به هم مرتبط کنید.

استفاده از در کرکره‌ای چوبی به عنوان تزیین، حس بودن در یک اتاق کوچک را ایجاد می‌کند. از این وسیله همراه با مبلمان و وسایل کوچک‌تر، برای ایجاد فضایی صمیمی استفاده کنید. چیزهای خاص را با جدا کردن آن‌ها از بقیه متمایز کنید. در این تصویر، ظرف‌های شیشه‌ای شبیه به ناقوس که روی لانه پرنده‌ها گذاشته شده، زیبایی خاصی به آن داده است.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات فتوکپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش شبکه  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

اقامت کانادا از راه خوداشتغالی و لیست شغل ها}

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.



برانزویک

استان نیوبرانزویک(به انگلیسی: New Brunswick) یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا با جمعیتی در حدود ۷۶۰۰۰۰ نفر می‌باشد. مناطق بکر در این استان به وفور یافت می‌شود. ۸۵ درصد این استان پوشیده از جنگل است. همچنین چندین جزیره ساحلی در این استان موجود می‌باشد. سنت جان (Saint John) بزرگترین شهر (۱۳۰۰۰۰ نفر جمعیت) و فردریکتون (Fredericton) مرکز این استان می‌باشند. شهر Moncton دیگر مرکز مهم شهری این استان محسوب می‌گردد. این استان دو زبان رسمی دارد. ۳۵ درصد آنها فرانسوی (که زبان اول محسوب می‌شود) صحبت می‌کنند و ۶۵ درصد مابقی انگلیسی زبان هستند.

 

طولانی‌ترین رودخانه" سنت جان" می‌باشد، که ۶۷۰ کیلومتر طول دارد. %۹۰ استان جنگل است و بعضی قسمت‌ها کوهستانی می‌باشد. دمای هوا بطور متوسط در ژانویه ۹-، در بهار ۱۰+، در تابستان ۲۶+ و در پاییز ۷+ درجه سانتی گراد است.
اشتغال و اقتصاد در نیوبرانزویک

این استان دارای منابع سرشار طبیعی بوده که بخش اصلی اقتصاد استان را تشکیل می‌دهد. با توجه به مساحت زیاد جنگل‌ها، محصولات چوبی از صادرات اصلی این استان می‌باشد. امروزه این استان دارای اقتصاد مدرن خدماتی از جمله خدمات مالی و بیمه‌ای می‌باشد. دولت کانادا در صدد آن است که با ترغیب این نوع خدمات با بیکاری ناشی از افت صنایع ماهیگیری و کشاورزی (دو صنعت مهم دیگر این استان) مبارزه کند. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند تا خدمات مشتریان و خدمات فنی خود را در نیوبرانزویک مستقر کنند زیرا در این استان به نیروی کار با دو زبان دسترسی دارند. فناوری اطلاعات از دیگر صنایع رو به رشد این استان می‌باشد. تولید، دیگر بخش مهم اقتصاد استان بوده و در سالهای اخیر رشد چشم گیری داشته است. بیشتر صنایع سنگین در شهر Saint John استقرار دارد. تولید اصلی این استان، صنایع غذایی، نوشیدنی، کاغذ سازی، فلزکاری و تجهیزات حمل و نقل می‌باشد. با توجه به مناطق طبیعی زیبا در استان، توریست دیگر صنعت این استان بوده و در دهه گذشته یکی از عوامل تولید اشتغال در نیوبرانزویک بوده است.
مسکن در نیوبرانزویک

مسکن در این استان ارزان و قابل دسترس می‌باشد. قیمت متوسط خرید خانه در Saint John کمتر از ۱۶۰٬۰۰۰$ می‌باشد. در ضمن میانگین درآمد خانوار با هزینه‌های مالکیت با توجه به نوع خانه بین ۳۲ – ۲۱ درصد بوده که نسبت به استانهای دیگر کمتر است.
تحصیل در نیوبرانزویک

تمامی شهروندان و دارندگان اقامت دائم در کانادا می‌توانند تا ۲۰ سالگی از مهد کودک تا پایان دبیرستان از تحصیلات رایگان دولتی استفاده کنند. در این استان تحصیلات به دو زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌شود. این استان سرآمد استفاده از فناوری در آموزش بوده و تمامی کلاسهای مدارس آن مجهز به اینترنت می‌باشند. این استان بالاترین نرخ فارغ‌التحصیلی از دبیرستان را در کانادا دارد. (۸۶ درصد)

چهار دانشگاه دولتی با ۷ دانشگده، یک کالج با ۱۱ ساختمان، دو موسسه فنی، چندین کالج مذهبی خصوصی کوچک و مدارس خصوصی کارآموزی در این استان موجود است. هزینه‌های دانشگاه از لحاظ گرانی مقام سوم را در کانادا دارد (۵۰۰۰ $). وزارت آموزش این استان جهت تسهیل آموزش وام و بورسیه ارائه می‌دهد. هر یک از دانشگاه‌ها نیز بورسیه خاص خود را ارائه می‌دهند.

دانشگاه‌های این استان از سطح علمی بالایی برخوردار می‌باشند و دانشگاه‌ها نقش مهمی را در تغییر ساختار اقتصادی استان از منابع طبیعی به خدمات و فناوری حرفه‌ای ایفا می‌کنند. دانشگاه New Brunswick یکی از قدیمیترین دانشگاه‌های کانادا است و برنامه‌های آموزشی سطح بالایی در مهندسی و کامپیوتر ارائه می‌دهد. دانشگاه Mount Allison واقع در Sackville یکی از دانشگاه‌های ممتاز می‌باشد و هر ساله به تعداد زیادی از دانشجویان، Rhodes Scholars ارائه می‌دهد.
بهداشت در نیوبرانزویک

طبق قوانین کانادا تمامی شهروندان کانادا می‌توانند از خدمات بهداشتی رایگان استفاده کنند. به عبارت دیگر اکثر هزینه‌های بهداشتی در کانادا به طور مستقیم از شهروندان گرفته نمی شود. البته خدمات غیر ضروری مانند عمل زیبایی یا مراقبت‌های خاص از دندان تحت پوشش این خدمات نمی‌باشد. لیست خدمات ضروری غیر رایگان در هر استان متفاوت است و طرح بهداشتی این استان تمام خدمات ضروری را بیمه می‌کند. در ضمن بیمه‌های خصوصی نیز در این استان موجود می‌باشد.
مهاجرت به نیوبرازویک

هر ساله صدها نفر وارد این استان می‌شوند. این استان جهت جذب مهاجر در برنامه انتخاب استانی PNP شرکت دارد تا به روند مهاجرت و صدور ویزا سرعت ببخشد. در این برنامه روش‌هایی برای دارندگان پیشنهاد کار در این استان و سرمایه گذاران وجود دارد.
مهاجرت از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک از طریق این برنامه به جذب افرادی علاقمند است که یا کمبود نیروی متخصص را جبران می‌کند و یا به ایجاد شغل و فرصتهای تجاری می‌پردازند.

استان نیوبرانزویک بر اساس قراردادی که با دولت فدرال عقد کرده است در نحوه انتخاب مهاجرینی که قصد زندگی و کار در این استان را دارند (بر اساس نیازهای استان) فعالیت موثری دارد.

 

شرایط انتخاب متقاضی جهت فعالیات تجاری به شرح زیر است:

    حداقل میزان دارایی شخصی ۳۰۰۰۰۰$ کانادایی
    در صورت قبولی پرونده در استان، پرداخت ۷۵۰۰۰$ توسط متقاضی به عنوان تضمین مالی جهت شروع و یا خرید یک موسسه تجاری. چنانچه متقاضی به این تعهد عمل کند، پس از ایجاد و یا خرید موسسه تجاری، مبلغ مذکور به متقاضی مسترد می‌شود.
    سابقه مدیریت موفق در رده‌های بالای شرکتهای دولتی یا خصوصی و یا شخصی.
    مهارتهای تجاری و سابقه کار متقاصی باید مرتبط با نوع فعالیت تجاری باشد که متقاضی قصد دارد در نیوبرانزویک ایجاد کند.
    ایجاد و تعهد برای راه اندازی بیزینس به مبلغ حداقل $۱۵۰۰۰۰ (متقاضی باید در اداره موسسه تجاری خود درنیوبرانزویک به صورت فعال حضور داشته باشد).
    متقاضی باید آشنایی به زبان انگلیسی یا فرانسه در حد انجام امور مصاحبه را داشته باشد.
    داشتن تحصیلات دیپلم.

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

مهاجرت به کانادا و روشهای اخذ اقامت کانادا

عنوان: مهاجرت به استرالیا یا مهاجرت به کانادا, کدام بهتر است؟

این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

تصمیم مهاجرت به کشوری دیگر تصمیم بزرگ و پر ریسکی است و تنها زمانی این تصمیم عاقلانه خواهد بود که بدانیم برای چه کاری میخواهیم مهاجرت کنیم و علاوه بر این، اطلاعات لازم درباره ی مهاجرت به کشور مورد نظر را در زمینه کار، تحصیل، تجارت و سرمایه گذاری بدست آوریم.
امروزه کشور کانادا به عنوان کشوری با یک سیاست باز مهاجرپذیری با بیش از 34 گروه قومی مختلف شناخته شده است. شاید از خودتان بپرسید چرا مهاجرت به کانادا؟ اصلا مهاجرت به کانادا چه مزایایی نسبت به سایر کشورها دارد؟ تأسیس شرکت، ایجاد یک کسب و کار یا حتی تحصیل در کشور کانادا به چه شکل است؟ در این مطلب هدف ما راهنمایی شما برای انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به کانادا، تحصیل در کانادا و حتی کار و سرمایه گذاری در کانادا می باشد.


اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا
1- بهتر است با خودتان رو راست باشید، اگر جرأت ریسک کردن ندارید بهتر است همین حالا از مهاجرت به کانادا صرف نظر کنید؛ چون ممکن است در این مسیر خیلی چیزها را از دست بدهید. مهاجرت به کار کسانی می آید که به راحتی با هر شرایطی کنار می آیند و با تغییر میانه خوبی دارند یا مثلا از خوردن غذاهای جدید، مکان های جدید و حتی معاشرت با آدم های جدید لذت می برند. پس قدم اول این است که خودتان را بشناسید و از روحیات خود باخبر شوید
2- خب بعد از اینکه از خودتان مطمئن شدید باید از جایی که قرار است به آنجا مهاجرت کنید اطلاعات کافی را بدست آورید، از همه لحاظ با کشور کانادا آشنا شوید، چه از نظر موقعیت مکانی و آب و هوا و چه از نظر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی.
3- مهاجرت به کشور کانادا را با سایر کشورها مقایسه کنید و مزایا و معایب آن را بسنجید، گرچه امروزه اداره مهاجرت کانادا راه های زیادی را برای متقاضیان باز گذاشته است و مهاجرت به کانادا خیلی سریع تر و آسان تر از سایر کشورها صورت میگیرد، ولی باز هم شما تصمیم گیرنده هستید و باید شرایط خود را با روش ها و شرایط مهاجرت به کانادا تطبیق دهید.
روش های مهاجرت به کانادا
بعد از اینکه از تصمیم خود برای مهاجرت به کانادا مطمئن شدید وقت آن رسیده که روش های مختلف مهاجرت به کانادا را بررسی کنید و شرایط خود را با شرایط هریک از این روش ها مقایسه کنید و بهترین آن را برای مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در کانادا انتخاب کنید.در این مرحله می توانید با یک مشاور نیز مشورت کنید ولی حواستان باشد که تا تصمیم نهایی را نگرفته اید پای هیچ قراردادی را امضا نکنید و پولی پرداخت نکنید
بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید و به اندازه کافی درباره مهاجرت به کانادا اطلاعات کسب کردید می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید که آیا مایل به مهاجرت به کانادا هستید یا نه؟ پیشنهاد ما به شما این است که زبان انگلیسی یا فرانسه را جدی بگیرید و قبل از مهاجرت به یکی از آنها مسلط شوید، چراکه این مهارت فرآیند مهاجرت به کانادا را آسان تر می نماید و شرطی است که در اکثر روش های مهاجرت به کانادا به آن اشاره شده است.






روش های مهاجرت به کانادا
- مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری ویژه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغلی می باشد که به سرعت و راحتی مهاجرت اهمیت بیشتری می دهند. در این روش از مهاجرت، متقاضی نیازی به یادگیری و داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد و می تواند در هر یک از شهر های کانادا اقامت گزیند.
- مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی:
مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی برای افرادی مناسب است که هم تجربه کار تجاری و هم سرمایه ای دارند و می توانند با تکیه بر تجربه و سرمایه خود در کانادا کسب و کاری راه انداخته و ایجاد شغل نمایند.
یکی از راه‌های دریافت اقامت کانادا، برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی می باشد. این برنامه جهت توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه، افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی به وجود آمده است.
اگر شما نتوانسته‌اید از راه‌های دیگر به خاطر سن بالای ۳۵ سال و مشمول شدن به سربازی فرزند پسر و نداشتن آیلتس ۷به بالا و... به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی که در ادامه بیان شده است، ویزای اقامت دائم که به پاسپورت کانادایی می‌رسد، دست پیدا کنید.
- مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استانی:
بر اساس قوانین مهاجرت به کشور کانادا، هر یک از استان های کانادا به صورت مستقل در جهت پیشرفت خود و رونق بازار کار بطور چشم گیر، به دنبال پذیرش مهاجرت کنندگان از طریق سرمایه گذاری هستند، این امر نه تنها به نفع استان های این کشور است بلکه تا حد زیادی به نفع مهاجران شده است چرا که فرایند مهاجرت را آسان و سریع تر نموده است. علاوه بر این برنامه انتخاب استان ها باعث شده تا هرکدام از استان ها بتوانند به تنهایی اشخاصی را که قصد مهاجرت به یک استان خاص را دارند، انتخاب کنند.به این صورت که استان های شرکت کننده در این برنامه با CIC قرار داد میبندند تا بتوانند مستقیما مهاجری را که واجد شرایط آنهاست انتخاب کنند و متقاضیان این برنامه نیز باید درخواست خود را به استانی که قصد اقامت در آن را دارند اعلام کنند.
- مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی:
بر اساس برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، دانشجویان و کارگران خارجی که دارای ویزای موقت می‌باشند می‌توانند ویزای خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند.
- مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و خویشاوندان:
در صورتیکه یکی از خویشاوندان نزدیک شخص تقاضا دهنده ی مهاجرت به کانادا در کشور کانادا سکونت داشته باشند، مانند همسر، فرزند، پدر و مادر، که هرکدام از این بستگان دارای اقامت دائم و یا شهروندی کانادا باشند، متقاضی می تواند از طریق برنامه اسپانسرشیپ اقامت کانادا را دریافت کند.
تحصیل در کانادا
در کشور کانادا به یادگیری و تحصیلات اهمیت زیادی داده می شود به همین خاطر سیستم آموزش و پرورش آن یک سیستم درجه یک با استانداردهای بالا است و پول بیشتری برای آموزش خرج می شود.
در اینجا ممکن است سوالی پیش بیاید که چرا کشور کانادا را برای تحصیل انتخاب کنیم؟ دلایل زیر می تواند پاسخ خوبی برای این سوال باشد:
1- کانادا مکانی امن برای تحصیل
کشور کانادا پایین ترین نرخ جرم و جنایت را در منطقه به ثبت رسانده است و همین دلیل خوبی است که کانادا تبدیل به مکانی امن برای تحصیل و زندگی دانشجویان خارجی شده است. علاوه بر این چون کشور کانادا در همسایگی کشور آمریکا قرار دارد، استفاده از سلاح های گرم به شدت کنترل شده واستفاده از آنها به صورت عام ممنوع است.
2- هزینه ی پایین برای تحصیل
اگر کشور کانادا را با سایر کشورها مقایسه کنیم، کانادا پایین ترین شهریه را از دانشجویان خارجی دریافت می کند.برای یک دانشجوی خارجی که درسطح لیسانس قصد تحصیل دارد در طول یک سال تحصیلی (8 ماه) نرخ شهریه 11,903 دلار کانادایی می باشد، اما این نرخ باتوجه به رشته تحصیلی متغیر است.
3- وجود تکنولوژی پیشرفته در کانادا
کشور کانادا با کمک بسیاری از دانشمندان با استعداد، محققین و کارآفرینان، محیطی مهیج و پیشرفته را برای کار و تحصیل دانشجویان فراهم نموده است.
پیدا کردن شغل در کانادا کار آسانی نیست و اغلب مهاجران برای پیدا کردن کار در کانادا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در کشور کانادا حتی برای کارهای خیلی معمولی مثل فروشندگی، کارهای فنی منازل و... افراد به گذراندن دوره و در بعضی موارد گرفتن مدارک خاص و عضویت در انجمن های معین نیاز دارند. بنابراین برای کارهای تخصصی تر مراحل بیشتری باید گذرانده شود. شاید شما در کشور خودتان متخصص محسوب شوید ولی در کانادا به دلیل کسری مدارک و یا عضویت ها، کار دلخواه خود را پیدا نخواهید کرد. در بعضی کارها هم که خود کشور کانادا در آنها بسیار پیشرفته است، مثل صنایع خودروسازی یا نرم افزار، مشخص است که رقابت با متخصصین این رشته ها در کانادا بسیار سخت است.





















یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

10 کار ساده که شما را زودتر پیر می‎کنند!

عنوان: 10 کار ساده که شما را زودتر پیر می‎کنند!

این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.

خاکشیر علاوه بر این، خواص دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها به رفع جوش‌های پوستی، تقویت معده، کمک به اضافه‌وزن همه مشکلاتی که یک دختر جوان لاغر ممکن است با آن روبرو باشد می‌توان اشاره کرد.
بعضی از مردم با خاصیت خنک‌کنندگی، ضدعطش و صفرابر خاکشیر آشنا هستند و به همین دلیل آن را در فصل تابستان در برنامه‌های غذایی خود می‌گنجانند یا در روزهای گرم تابستان از شربت خاکشیر و ترکیب آن با عرق‌های گیاهی مثل شاه‌تره برای پذیرایی از مهمانان‌شان استفاده می‌کنند اما خاکشیر علاوه بر این، خواص دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها به رفع جوش‌های پوستی، تقویت معده، کمک به اضافه‌وزن( همه مشکلاتی که یک دختر جوان لاغر ممکن است با آن روبرو باشد) می‌توان اشاره کرد.

دفع سنگ کلیه
درمانگران، مصرف مخلوطی از خاکشیر و ترنجبین برای درمان سنگ کلیه در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند یا کلیه آن‌ها استعداد سنگ‌سازی‌ را دارد، توصیه می‌کنند. برای تهیه این نسخه خانگی کافی است 3 قاشق غذاخوری ترنجبین را در یک لیوان آب به‌مدت 5 ساعت خیسانده و پس از این مدت آن را صاف کنید. سپس ترنجبین صاف کرده را با 2 قاشق غذاخوری مخلوط کرده و آن را میل کنید. نوشیدن این مخلوط به‌صورت روزانه به دفع سنگ کلیه کمک می‌کند. علاوه بر این افرادی که دچار بوی بد دهان به‌دلیل عفونت و مشکلات بلغمی هستند نیز می‌توانند از این نسخه استفاده کنند.

با جوش صورت وداع کنید
 مخلوط 2 قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه‌تره، عرق کاسنی و عرق بیدمشک ترکیب خوبی برای درمان جوش‌های صورت است. برای استفاده از این مخلوط کافی است یک استکان از هر یک از عرق‌های گیاهی شاه‌تره، بیدمشک وکاسنی را با هم مخلوط کرده و آن را با 2 قاشق غذاخوری خاکشیر ترکیب کنید. نوشیدن این ترکیب علاوه بر آن‌که جوش‌های صورت را درمان می‌کند برای افرادی که دچار گرفتگی صدا هستند نیز موثر است. مدت درمان با این نسخه دست کم 3 هفته است و پس از این مدت نتایج بهبود به مرور در چهره بیمار نمایان می‌شود.

 اگر دوست دارید وزن اضافه کنید
 افراد لاغر و کسانی که تمایل دارند وزن خود را بالا ببرند، می‌توانند از این نسخه استفاده کنند. این گروه اگر خاکشیر را با شیر میل کنند می‌توانند با نوشیدن این خاکشیر صبح ناشتا به درمان لاغری و افزایش وزن خود کمک کنند. به اعتقاد درمانگران، درصورتی که شیر تازه و طبیعی باشد میزان تاثیرگذاری این نسخه بیشتر می‌شود. بنابراین افرادی که به شیر طبیعی دسترسی دارند بهتر است از شیر طبیعی و روستایی استفاده کنند.

"نوشیدن خاکشیر صبح ناشتا به درمان لاغری و افزایش وزن کمک می کند"

خواص خاکشیر

اسهال را درمان کنید
 ابتلا به اسهال در فصل تابستان یکی از اختلالاتی است که در کودکان بسیار شایع است. درمانگران طب سنتی ایران برای درمان این مشکل، دارویی را تجویز می‌کنند که در تمامی خانه‌ها امکان تهیه و مصرف آن وجود دارد. برای تهیه این دارو کافی است خاکشیر را بو داده و آن را با آب و عسل مخلوط کنید و به بیمار بدهید. این ترکیب را متناسب با سن بیمار، هر 2 ساعت یک بار برای او تجویز می‌کنند. میزان مصرف این مخلوط از یک قاشق غذاخوری تا یک سوم استکان برای خردسالان تجویز شده است.

بهبود لک‌ها با خاکشیر
برای از بین بردن لک‌های پوست به‌ویژه صورت یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین است. افرادی که از این ترکیب به‌صورت روزانه و مستمر به‌مدت 3 هفته استفاده کنند بعد از مدتی با روشنی پوست و از بین رفتن لک‌های صورت و پوست‌شان روبه‌رو می‌شوند. برای تهیه این ترکیب نیز لازم است ترنجبین را 5 ساعت در آب بخیسانید و صاف شده آن را با 2 قاشق خاکشیر مخلوط کرده و میل کنید.


اگر دل ضعفه می‌گیرید، خاک‌شیرو عسل بخورید
 برخی از افراد هستند که در طول روز دچار دل ضعفه می‌شوند. این دل‌ضعفه ممکن است در طول روزهای گرم تابستان یا در ایام ماه رمضان به سراغ افراد مختلف بیاید. برای پیشگیری از بروز این دل‌ضعفه کافی است، خاکشیر و آب عسل را با هم ترکیب کرده و میل کنید. برای تهیه آب عسل باید یک لیتر آب و یک کیلو عسل را با هم بجوشانید. بعد از مدتی که این ترکیب جوشید کفی روی آن تشکیل می‌شود که باید از دیگر مواد موجود در ظرف جدا شود. مابقی مواد همان ترکیبی است که برای بهبود دل‌ضعفه و پیشگیری از بروز آن مصرف می‌شود. اگر چه عسل با حرارت، برخی از ویتامین‌ها و مواد مغذی خود را از دست می‌دهد اما در عین حال مواد مفیدی در آن باقی می‌ماند که برای درمان دل‌ضعفه بسیار مناسب است.

در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است.

آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو