طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

متد های ایجاد مطلب جدید قسمت 2

این محتوای به دست پایگاه ساخت سایت تولید گردیده است.


متد های ایجاد محتوای تازه پارت دوم 

نوشتن متون جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر ایجاد محتوای تازه باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن نوشته ها سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و تشکیل متن هایجدید و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید متن جدید کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به نوشته ها درج شده توسط خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران می باشد و تجربه ها نشان داده است که همیشه از گفتگوها استقبال زیادی می شود. گفتگو با افراد موفق میتواند یکی از شیوه های ایجاد متن تازه باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوراه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
مصاحبه های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی کاربران بیشتری را به تار نما خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان همیشگی خود کنید. وب سایت اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین وب سایت های فارسی میباشد و نشان دهنده پیشرفت ویدیو در اینترنت ایران می باشد. بد نیست بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به وب سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت در گوگل می کند. برای تولید ویدئو میتوانید از 2 راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مطلب توسط وب سایت قیمت طراحی سایت تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.