طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

طراحی تارنمای اینترنتی ریسپانسیو به خاطر موبایل بخش 1

ساخت سامانه responsive به خاطر تلفن های همراه قسمت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از بدنه اصلی استراتژی های شما به منظور بازاریابی اینترنتی است ، داشتن یک وب سایت که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده میباشد . امروزه مقدار فروش موبایل نسبت به فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین دلیل دارا بودن پایگاه اینترنتی که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل دیدن باشد بسیار کار منطقی ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از وب سایت شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق کامپیوترهای خانگی بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به جهت نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد سایتی میباشند که در زمان نمایش در موبایل هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود نیز ، کمک شایانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.